מתיחות בבית"ר ירושלים: החוזה התעכב, לוי העביר את הטיפול לסוכנו

רוני לוי
רוני לוי | מאור אלקסלסי

ההודעה של חוגג, לפיה "יחשב מסלול מחדש" בסוף העונה, לא מוסיפה שקט. לאחר דחיית הפגישה בעניינו, המאמן העביר את ההנהלה לסוכנו. במועדון טוענים: אנחנו יזמנו את ביטול הטיסות של ורדסקה, פלומיין וקונטה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

גורמים בבית"ר ירושלים מדווחים על אווירה מתוחה בתוך המועדון, זאת בעקבות הודעתו של משה חוגג בסוף השבוע לפיה הוא מתכוון "לחשב מסלול מחדש" בסוף העונה.

לאחרונה הודיע חוגג כי הוא מתכוון לסגור את הפרטים עם רוני לוי לעונה נוספת וביקש להיפגש איתו ועם יוסי בניון, אולם מאז הפגישה נדחתה מספר פעמים. לוי עצמו קיבל הצעה להמשיך, אבל מאז לא נערכה פגישה על מנת לחתום.

בשבוע שעבר פנה ללוי יוסי בניון ובירר לגבי אפשרות שהאופציה להארכת החוזה תמומש עד עכשיו. לוי הבהיר כי הוא מצפה לשדרוג מסוים בחוזה והפנה את הנהלת בית"ר לנהל משא ומתן עם הסוכן שלו, אבי נימני. לנימני הובהר כי תתקיים פגישה בימים הקרובים, אולם מאז לא נערכה כזו. "כרגע מתנהלים מגעים בעצלתיים עם אבי נימני, לא עם רוני", אמר גורם בבית"ר והוסיף, "אין כל בעיה בניהול מו"מ עם סוכן, אך ברגע שחוגג הוציא הודעה שייפגש עם רוני לוי ויסגור את הפרטים והמאמן הגיע למצב שבו הוא מעביר את הטיפול לסוכן בעקבות העיכוב במגעים, זה אומר דרשני".


רוני לוי ובניון. הפגישה המתוכננת נדחתה מספר פעמים (דני מרון)

בתוך כך, בבית"ר ירושלים אמרו אמש (שבת) כי המועדון הוא זה שיזם את ביטול החופשות של השחקנים הזרים, בראשם דיוגו ורדסקה שהיה אמור להמריא לחופשה בפורטוגל ב-14 בחודש. כפי שפורסם אתמול, בקשתו של ורדסקה וכן שתי בקשות נוספות, של פרדי פלומיין ואנטואן קונטה ליציאה לחופשה, נדחו והחופשות שלהם בוטלו.

"מותר לכל שחקן לצאת מישראל, אבל הבהרנו לזרים שמכיוון שיצטרכו לשהות בבידוד ולא יוכלו לשחק, נאסר עליהם לצאת מהארץ", אמרו במועדון, שם מתכוונים לשלוח הודעה בקבוצת הוואצאפ של השחקנים שתבהיר כי נאסר עליהם לצאת מישראל.

כזכור, אנטואן קונטה ופרדי פלומיין תכננו תחילת להמריא לצרפת ודיוגו ורדסקה תכנן חופשת מולדת בפורטוגל וביטל בעצמו את הטיסה. כעת, במועדון עוקבים אחר זימון אפשרי של ליוואי גרסיה לנבחרת טרינידד וטובגו בסוף החודש בקנדה, מכיוון שהנגיף החל להתפשט גם בקנדה. רשויות הבריאות בקנדה דיווחו בשבוע שעבר כי התגלו במדינה שלושה חולים חדשים. לפחות 11 חלו בנגיף מאז התפרצותו.


גרסיה. גם הוא יצטרך להישאר בארץ? (דני מרון) 

הבוקר ייפגשו ראשי המועדון בנוגע לתכנית חלוקת היציעים, זאת לקראת המשחק מול באר שבע. בית"ר עשוי לדרוש הכנסת 15 אלף אוהדים. על פי התכנית המסתמנת, האוהדים יחולקו לשלושה יציעים.

בעקבות הגשת התלונה על ידי אוהד של המועדון, שטען שיוסי בניון תקף אותו לכאורה, גורמים במועדון שוחחו עם בניון והבהירו כי הם תומכים בגרסת המנהל המקצועי. "אוחנה היה שם וראה שלא היה עימות, הנושא הסתיים מבחינתנו. אם יהיה צורך שיגיע לתשאול, הוא יגיע. אבל הוא לא תקף אף אחד", אמרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי