לחץ בהפועל ת"א, שעלולה לאבד הכנסות בגובה שלושה מיליון ש"ח

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אריאל שלום

במתחם חודורוב נלחצו לאחר ההנחיה החדשה של משרד הבריאות, שהורה לקיים את משחק הגביע בין מכבי חיפה להפועל באר שבע ללא קהל, אך שאבו עידוד מכך שמשחק הבית הקרוב שלהם ייערך רק בחודש אפריל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, שהורה לקיים את משחק הגביע בין מכבי חיפה להפועל באר שבע ללא קהל, לחץ גדול בהפועל תל אביב, שעלולה לאבד הכנסות בגובה כשלושה מיליון שקלים, כל זאת בהנחה שמשחקי הפלייאוף העליון ייערכו בדלתיים סגורות.

האדומים, שבנו אולי יותר מכל שאר הקבוצות על ההכנסות ממשחקי הפלייאוף העליון, אליו הם העפילו לראשונה מאז 2014, ממתינים בדריכות להוראות לפני משחק הליגה הקרוב בסמי עופר מול מכבי חיפה (שני ב-20:15) ולקראת חמשת משחקי הבית שנותרו להם במסגרת הליגה עד תום העונה.

בהפועל תל אביב כאמור בנו על ההכנסות הגדולות שצפויות היו להיכנס לקופת המועדון ממשחקי הבית נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ותכננו להשתמש בהן להחתמת שחקנים לקראת העונה הבאה. מנגד, במועדון עדיין מאמינים שהדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר ושואבים עידוד מכך שמשחק הבית הקרוב, מול בית"ר ירושלים, ייערך רק בתחילת חודש אפריל, לאחר סיומה של פגרת הנבחרות בסוף חודש מארס ועד אז אולי יהיו שינויים.

אחרי שהתכנית להפרדת יציעים כאמור בוטלה, במועדון האדום מבינים כי מדובר במאבק עולמי, מבהירים שבריאות הציבור היא מעל הכל ומקווים שהתפשטות הנגיף תיעצר במהרה. במקביל, בהפועל תל אביבים סבורים כי רוב הסיכויים שהמשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר ייערך גם הוא ללא קהל, אך מעדיפים לא להתעסק בספקולציות וממתינים בסבלנות להוראות חדשות ממשרד הבריאות. 


האחים ניסנוב. בנו על ההכנסות מהפליאוף העליון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי