בעקבות ההפסדים: המנהלת יוזמת תביעה ייצוגית על אבדן הכנסות הקבוצות

מוחמד עוואד
מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

בחיפה דיווחו על הפסד של יותר ממיליון ש"ח, שאר הקבוצות חוששות מנזק עצום בעקבות הוראת משרד הבריאות. במנהלת אישרו: "נבקש פיצוי בעקבות המשבר". הבוקר: פרופ' גרוטו יודיע על הגבלות הקהל למחזור הליגה הקרוב

(גודל טקסט)
במנהלת הליגה יוזמים פניה מרוכזת למדינה על מנת לתבוע אובדן הכנסות עבור קבוצות ליגת העל. מיד בסיום העונה, תרכז המנהלת את הפסדי הקבוצות, הנובעות כתוצאה מהוראת משרד הבריאות לצמצם או לבטל את כמות הקהל במשחקי הליגה והגביע. כך למשל, במכבי חיפה דיווחו אתמול (שני) על אבדן הכנסות של למעלה ממיליון שקלים. קבוצות נוספות מתכוונות להצטרף לתביעה, שתוגש כנראה נגד משרד הבריאות. "בסוף העונה נרכז את כל ההפסדים של הקבוצות. הפלייאוף יסתיים במאי, כך שאם ההוראה להגבלת הקהל תימשך, נבקש פיצוי בעקבות המשבר", אישר היו"ר ארז כלפון בשיחה עם ספורט1.

הבוקר תיערך שיחה בין ראשי מנהלת הליגה לבין המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו. האחרון הבהיר אתמול כי התכנית לחלוקת יציעים בוטלה בעקבות ההוראות החדשות של משרד הבריאות, אולם הבוקר אמור פרופ' גרוטו להודיע כמה אוהדים יוכלו להיכנס למגרשים במחזור הקרוב. אתמול אמר כלפון כי "אנחנו חוזרים להנחיית ה-5,000 אוהדים לגבי משחקי הליגה. מחר (היום, א"י) נקבל ממשרד הבריאות הודעה האם ההנחיה תקפה, האם הוחלט להוריד את מספר האוהדים ל-3,000 ל-2,000, או לכל מספר אחר – ואז נחליט מה קורה בליגה. כרגע אין תכנית להפרדת יציעים, היא מבוטלת".


אצטדיון סמי עופר אתמול במשחק הגביע בין חיפה לב"ש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי