עמיר תורג'מן: "אין טעם לשחק כדורגל ללא קהל"

עמיר תורג'מן
תורג'מן | לירון מולדובן

מאמן הפועל כפר סבא רוצה להמשיך במומנטום מה-0:3 מול רעננה גם נגד בני יהודה בשבת: "מתעסקים בלהתקדם במעלה הטבלה ולהבטיח את ההישארות בליגה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המשכנע 0:3 במחזור שעבר על הפועל רעננה ובצל משבר הקורונה, הפועל כפר סבא תנסה להתרכז במאבקי הליגה כשתתארח בשבת אצל בני יהודה (14:45, ספורט3). הבוקר (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בהשתתפות המאמן עמיר תורג'מן.

"אנחנו מתכוננים למשחק כמו לכל משחק שאמור להתקיים", אמר תורג'מן. "לשחק בלי קהל זה ממש לא כיף. חלק מהחוויה ומהכיף של קבוצות כדורגל ושחקנים ומאמנים זה לשחק מול קהל שמעודד, מריע ולפעמים מאוכזב. בלי קהל בליגת העל אין טעם לשחק כדורגל אבל אנחנו משחקים לפי הכללים ומה שקובעים לנו ואם יגידו לנו לשחק ללא קהל – נשחק".

החזרה מהפגרה: "הדריכות והמוכנות מאוד גבוהות. זה משחק מאוד חשוב עבורנו להמשיך את המומנטום ולהתקדם בכל הפרמטרים, זאת כדי להגיע למצב שאנחנו מבטיחים את ההישארות בליגה".

היריבה: "בני יהודה קבוצה טובה ורואים שאלישע לוי עושה שם עבודה טובה. הם הגיעו לחצי הגמר ויש שם שחקנים טובים. עבדתי עם אלישע בנבחרת ואני מקווה שהוא ירגיש טוב והכל יהיה בסדר. אני לא נכנס לזה יותר מדי. אני מתעסק בקבוצה שלי ורוצה שהשחקנים שלי יעשו את העבודה שלהם שתהיה קשה".

המטרות לפלייאוף התחתון: "אנחנו כרגע מתעסקים בלהתקדם במעלה הטבלה. להסתכל קדימה ולא אחורה. יש לנו משחק אחד ואז שוב פגרה של שבועיים. נצטרך לנצח בבלומפילד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי