אובארוב: "דינמו התעניינה באיביץ'. שמעתי שגולדהאר הפסיד כסף"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

שוער מכבי תל אביב בעבר התראיין ברוסיה כדי לספר כיצד מתמודדים בישראל עם נגיף הקורונה וחשף שהמאמן מבוקש: "יצר לעצמו שם של אחד שיודע ליצור שפה משותפת עם השחקנים". וגם: הבידוד בישראל וגורל האליפות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אלכסנדר אובארוב, מי ששמר על שערה של מכבי תל אביב במשך עשרות שנים וכעת עובד במחלקות הנוער של המועדון כמאמן שוערים, התראיין היום (ראשון) ברוסיה כדי לספר על התפשטות נגיף הקורונה בישראל, אבל בין השורות גם חשף שלמאמן הצהובים בשנה וחצי האחרונות, ולדימיר איביץ', הייתה הצעה מדינמו מוסקבה.

תחילה אמר אובארוב בן ה-60 על מאמציה של ישראל להילחם בווירוס: "הודיעו על סגר בישראל, יש בידוד מוחלט. מיום שישי אסור לאנשים לצאת מהבתים, פרט ליציאות לסופר לצורך קניית מצרכים או סיבות רפואיות. כל בתי הקפה והמסעדות נסגרו. שדה התעופה פועל במתכונת מצומצמת. המשטרה מעורבת ומחלקת דו"חות למי שמסתובב בחוץ – אנשים שאובחנו כנשאי הנגיף ולא נשארים בבידוד יכולים לשבת עד שבע שנים בכלא".

אובארוב אף נשאל אם מכבי תל אביב עלולה לאבד אליפות בשל כך: "אני מודה שבהתחלה לא חשבתי שזו אפשרות, אבל אחרי שבספרד, איטליה, צרפת ומדינות נוספות הכדורגל מושפע, גם בישראל ההתאחדות עצרה את הכל. אומרים שיחדשו את הליגה אחרי חג הפסח, אבל לא אופתע אם הליגה לא תתחדש. עוד לא התחיל כאן הפלייאוף ואולי ישחקו אותו בסיבוב אחד במקום שניים".


גולדהאר. בעלי מכבי ת"א עדיין לא נקט בשום פעולה (דני מרון)


קיצוצים או יציאה לחל"ת במכבי ת"א:
"אני מקווה שלא יהיו צעדים כאלה. לפי השמועות הבעלים שלנו הפסיד המון כסף, אבל תומך בקבוצה במאת האחוזים. השחקנים קיבלו תוכניות עבודה לבית. בהתחלה חשבנו לעבוד בקבוצות של 5-6 שחקנים, אבל הוחלט שלא להסתכן במצב הזה".


על ולדימיר איביץ':
"הוא רק בן 42, אבל כבר מחזיק בשם של אחד שיודע ליצור שפה משותפת עם השחקנים. הוא עבד ביוון בפאוק סלוניקי לפני זה. אגב, כשהייתי בחגיגות ה-90 של דינמו מוסקבה, שמעתי שדינמו מאוד התעניינה באפשרות לצרף אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי