בבית"ר סיכמו: קיצוץ של 30% לשחקנים המשתכרים מעל 10,000 ש"ח

עידן ורד, פרדי פלומיין
עידן ורד, פרדי פלומיין | דני מרון

לבקשת הקפטנים, אלה שמרוויחים מתחת לסכום הנ"ל לא ייפגעו. המתווה, עליו פורסם בספורט1, ייכנס לתוקף החודש. חוגג לשחקנים: "תגובתכם מוכיחה שאתם דוגמה לשאר הליגה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי מספר ימים של דיונים, בבית"ר ירושלים הגיעו הערב (רביעי) לסיכום בנוגע לקיצוץ בשכר השחקנים ועובדי המועדון בשל משבר הקורונה. כפי שפורסם אתמול (רביעי) בספורט1, הקיצוץ יעמוד על 30% משכר השחקנים שמרוויחים מעל 10,000 שקלים, כאשר בהתאם לבקשת הקפטנים מהבעלים משה חוגג – אלו המשתכרים פחות מהסכום הנקוב לא ייפגעו.

חוגג ערך הערב שיחה עם שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי ועובדי המועדון באמצעות אפליקציית ZOOM, בה החמיא לשחקנים על הבגרות וההתחשבות בתקופה קשה זו ואמר שההירתמות של כולם מוכיחה כי נבנה בבירה מועדון עם בסיס חזק ואיתן לעוד הרבה שנים טובות. בהמשך שוחח הבעלים בנפרד עם הקפטנים והציע להם מסלול קיצוץ נוסף, שכאמור עלה על הפרק לאחר שראשי הקבוצה ביקשו כי המתווה יתחשב בשחקנים בעלי המשכורת הנמוכה.

הקיצוץ ייכנס לתוקף החל ממשכורת מרץ ויימשך כל עוד תהיה השפעה של משבר הקורונה. המתווה חדש יחול על כל השחקנים, הצוות המקצועי, ההנהלה ועובדי המועדון. בשיחה עצמה אמר חוגג: "רציתי להעביר מסר ברור לנוכח מה שקורה בקבוצות אחרות. העיקרון שמנחה אותנו הוא הוגנות הדדית. לאף אחד אין כוונה לפגוע, אבל הפגיעה במשק היא קשה והמשמעויות יבואו לידי ביטוי בשנה הבאה".

הבעלים בירך את השחקנים: "תגובתכם מכובדת ובוגרת ומוכיחה שאתם דוגמא לשאר השחקנים בליגת העל. הבנתם את הסיטואציה מהר מאוד ומאוד אהבתי את הפנייה של הקפטנים שלנו בבקשה לראות איך עוזרים לשכבה של השחקנים והעובדים במועדון, שעבורם 20% זו פגיעה משמעותית מאוד בחיי היום יום".

שיחת ה-ZOOM של אנשי ביתשיחת ה-ZOOM של אנשי בית"ר (באדיבות בית"ר ירושלים)

חוגג, ששוהה בבידוד כבר מעל שבוע ואובחן ביום שישי האחרון כנושא נגיף הקורונה, התייחס גם למצבו האישי: "אני מרגיש טוב, אני עדיין לא מאמין שיש לי קורונה. כולם צריכים להפנים שזה מאוד ויראלי. האיש שנפגשנו איתו, רק לחצנו לו את היד ואח"כ התברר שיש לו קורונה. אני מרגיש טוב, הבחור מהפגישה מרגיש רע. היום עשיתי עוד בדיקה ואמרו לי שהנגיף עדיין קיים לכן אצטרך להיות כאן עוד שבוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי