בכיר בבית"ר: "פלומיין מנסה לקבל כרטיס ביד. בסוף הוא יהפוך למוקצה"

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | אריאל שלום

במועדון מסירים את הכפפות ומבהירים לגבי הקשר שניתק קשר: "אם לא יקצץ? נכבד ונמכור אותו, אבל אף אחד לא ישחרר אותו". עוד מבטיחים בירושלים: "לאור הקיצוץ, השלד יישאר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים עדיין לא הכריזו סופית על הקיצוץ בעונה הבאה, אך ההערכה היא שהנושא ייסגר לאחר ששני השחקנים הזרים, אנטואן קונטה ופרדי פלומיין, יסכימו למתווה הקיצוץ. לגבי קונטה במועדון עדיין שוקלים לממש את האופציה ולהשאילו, כשפלומיין ניתק מגע עם אנשי המועדון ולטענת חלקם גם לא תמיד ענה לשיחות שהגיעו מצד המערכת.

"זה מכעיס מאוד, הוא עושה הכל כדי לקבל כרטיס ביד", אמר גורם בכיר בבית"ר אתמול. "הוא צריך להבין שאין לו שום יכולת משפטית לעשות את זה. אם הוא לא יקצץ הוא יישאר כאן, נכבד את החוזה ונמכור אותו כשנוכל. אף אחד לא מתכוון לשחרר אותו, אבל הוא יהיה מוקצה מבחינת המועדון". 

אגב, מלבד השניים לא רק השחקנים הביעו את הסכמתם למהלך, אלא גם המאמן רוני לוי והמנהל המקצועי יוסי בניון הודיעו לחוגג שהמתווה מקובל עליהם. כזכור, לוי לא היה מסכים להמשיך ללא שדרוג, אך המציאות החדשה הובילה להסכמה לקצץ ללא היסוס. במועדון ממשיכים לתת גיבוי להחלטה של יוסי בניון להשאיר את המאמן. "כולם רוצים רק דבר אחד – שנחזור לשחק כדורגל", אמרו במועדון. "יש לנו קבוצה טובה מאוד והקיצוץ נעשה כדי שהשלד שלנו יישאר גם בעונה הבאה. יחד עם מיכאל אוחנה, נהיה קבוצה חזקה בהרבה".


מסתגל למציאות החדשה. לוי (דני מרון)

כזכור, בסוף השבוע החליטו במועדון לממש את האופציה על אנטואן קונטה ולמכור אותו. כעת, מתכננים במועדון להודיע לסוכנו של השחקן על מימוש האופציה. חלק מאנשי המועדון הודו כי מדובר בסיכון, מאחר שהקבוצה תצטרך למכור אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי