ניסנוב ועו"ד רוזן סיכמו על מתווה: קיצוץ של 50% ברוטו משכרם

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

הניסיון האחרון במשא ומתן צלח: בתום שיחה נוספת, בעלי הפועל תל אביב נענה לבקשת השחקנים, שלא יוצאו לחופשה ללא תשלום וישאירו בידיהם את הרכבים והדירות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שחזרה לשולחן המשא ומתן, הנהלת הפועל תל אביב אמנם הודיעה אתמול (שני) לעו"ד רועי רוזן על הפסקת המשא ומתן עם השחקנים, אולם היום נעשה מאמץ אחרון על מנת ולנסות להניא אותה מההחלטה להוציא את השחקנים לחל"ת ובסופו של דבר, הושג סיכום בין הבעלים איציק ניסנוב לנציג השחקנים, עו"ד רועי רוזן: שחקני הקבוצה יקצצו 50% ברוטו משכרם.

על פי המתווה שעומד להיחתם, מלבד הקיצוץ בשכר, סוכם כי הרכבים והדירות יישארו בידי השחקנים ומדובר על קיצוץ לעונה זו בלבד. לגבי העונה הבאה, הצדדים ישובו לדבר בסיום העונה הנוכחית. יש לציין כי סיום המשא ומתן בשלב זה משמעותי בשל העובדה שהנהלת המועדון הייתה צריכה להחליט עד היום בערב האם להגיש את טפסי החל"ת או לא.

כזכור, אתמול בשעות הערב, בצל הקשיים במשא ומתן וההודעה של ניסנוב, השחקנים ניסו לפעול דרך צינורות אחרים ושלחו מסר עקיף להנהלה, לפיו חזרה לשולחן המשא ומתן ברוח הזו ופיצוץ המגעים מחזיר את המועדון למצב הקודם, בו שרר כאוס ונרשמה מתיחות בין השחקנים למועדון.


האחים ניסנוב. מנעו את הוצאת השחקנים לחל"ת בניסיון האחרון (עדי אבישי)

"ההנהלה חייבת להבין שאנחנו עושים מאמצים גדולים למען המועדון. יש לנו משפחות, הסכמנו לקצץ בשיעור גבוה מאוד, גם ביחס לשאר המועדונים הגדולים. אסור שהפועל תל אביב תיכנס למצב הזה", אמר אחד השחקנים.

אתמול, בשעות הערב, לא נערכה כל שיחה עם עו"ד רוזן שנסע לפגישה עם חמשת שחקני הפועל באר שבע בתל אביב. "קיצוץ של 50 אחוז נטו או ברוטו, זה לא מה שצריך להוביל את הפועל לכאוס מול השחקנים", אמרו אתמול במתחם חודורוב. "איציק ניסנוב הגיע עם תשובה שלילית אחרי שהתייעץ עם יתר השותפים. העסקים של כולם נפגעו. הבוקר תיערך התייעצות נוספת ונראה אם ניתן לגשר על הפערים. כרגע, הסברנו לשחקנים שהפתרון הוא חל"ת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי