בבית"ר יקבעו תגי מחיר לזרים: פלומיין יעלה מיליון דולר. חלק מהעובדים הוצאו לחל"ת

דני גרופר, פרדי פלומיין, אנטואן קונטה
דני גרופר, פרדי פלומיין, אנטואן קונטה | דני מרון

יממה אחרי שחתמו על הסכם הקיצוץ והחלטת המועדון שהזרים יימכרו במחיר הנכון, משה חוגג הבטיח: הקבוצה לא תהיה פחות חזקה בעונה הבאה. עובדי המנהלה, השיווק והמדיה הוצאו לחופשה ללא תשלום

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יממה אחרי שאנטואן קונטה ופרדי פלומיין חתמו על הסכם הקיצוץ, בבית"ר ירושלים כבר מכינים את הקרקע לעונה הבאה. כפי שפורסם בספורט1, שלשום סיכמה הנהלת בית"ר עם קונטה על קיצוץ של 25 אחוז העונה וקיצוץ דומה בעונה הבאה בהתאם למצב השוק, מה שסלל את דרכו של פרדי פלומיין לחתימה על המתווה. סוכנו של קונטה אישר כי כבר קיבל הודעה שהאופציה עליו תמומש ונראה כי הוא יימכר. לאחר מכן, אתמול, חתם פלומיין על המסמך באופן רשמי והפך לשחקן האחרון שמסכים למתווה.

כזכור, בבית"ר כבר החליטו למכור את השניים אם יקבלו הצעות. גם ליוואי גרסיה ועלי מוחמד יימכרו אם יקבלו הצעה טובה עליהם. בבית"ר החליטו כי השלב הבא יהיה לקבוע תג מחיר לשחקנים הללו, כך שאם תגיע הצעה טובה, לא יהססו למכור אותם. כרגע, על פי ההערכות, תג המחיר של פלומיין יעמוד על מיליון דולר, כפול מהמחיר בו נרכש מהפועל חדרה. למרות הדברים האלה, משה חוגג אמר למקורביו כי הוא לא מתכנן מכירת חיסול וכי יעמיד קבוצה לא פחות חזקה בעונה הבאה.

בבית"ר מקווים כעת שמרד הבריאות ישנה את ההנחיות לאחר חג הפסח ויאפשר לקבוצות להתאמן. אם זה יקרה, הם יחזרו לשולחן המשא ומתן עם איתמר ניצן (סוכניו קיבלו הודעה כי האופציה מומשה, כעת נותר להעביר לו מכתב רשמי), אופיר קריאף ושלום אדרי, שלהם היא מתכננת להאריך את החוזה. יקיר ארצי עשוי לצאת לעונת השאלה בעונה הבאה.

בתוך כך, בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) לעובדי המנהלה, השיווק והמדיה של המועדון על הוצאתם לחופשה ללא תשלום עד להודעה חדשה. במועדון מעריכים שהעובדים יחזרו מיד לאחר שהמצב יירגע. "התגובה של רוב העובדים ריגשה אותנו מאוד, ניכר שהם מבינים את הסיטואציה", אמרו במועדון. יש לציין כי מדובר בקבוצה מצומצמת של פחות מעשרה עובדים.


איתמר ניצן. יישבו איתו לאחר החזרה לאימונים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי