ליואיץ' בראיון בסרביה: "שני מועדונים גדולים רוצים לצרף אותי"

מתיאה ליואיץ' חוגג
מתיאה ליואיץ' חוגג | דני מרון

הקורונה בישראל (יש קנסות למי שמפר את ההנחיות"), הקיצוץ בשכר ("יש צורך בוויתורים הדדיים") ומכבי ת"א ("הקבוצה הכי טובה בליגה"). קשר בני יהודה מדבר על הכל בצל המשבר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה וחוסר הוודאות לגבי המשך עונת הכדורגל, מתיאה ליואיץ' מבני יהודה התראיין בסרביה וסיפר: "יש בישראל אלפי אנשים שחולים בנגיף, אך המדינה נקטה בצעדים משמעותיים. המשטרה נמצאת ברחובות, האזרחים נשארים בבתים וצריך להסתובב עם כפפות ומסיכות על פי ההנחיות. אם מישהו מפר את ההוראות, יש קנסות בין 500 ל-1,5000 יורו".

רשמיו מישראל באופן כללי: "הולך לי פה טוב, השתלבתי בצורה טובה וקיבלתי ביטחון מהמאמן. הבקעתי ארבעה שערים, בישלתי עוד שניים ולו היה לי יותר מזל המספרים שלי היו אפילו יותר טובים. אני רוצה להמשיך כך. אנחנו מתקרבים לחופשת הקיץ וחוף הים קרוב לביתי, כך שאני לא אסבול יותר מידי".

איך הוא שומר על כושר בזמן הפגרה: "אני מקפיד לעלות כל יום במדרגות לקומה 47, כך שתוך שבועיים הרגליים שלי יהיו כמו פלדה. כמובן שאצטרך לשנות את תכנית העבודה שלי בקרוב. אני מתאמן במרפסת שלי ועושה הרבה תרגילי כוח, אך זה נהיה משעמם. הטמפרטורה פה היא 25 מעלות והתחזיות מדברות על כך שהחום יסייע להתגבר על מגיפת הקורונה. אשתי והתינוק לצידי, כך שזה עוזר להעביר את הימים בלי הכדורגל".


מקפיד לעלות במדרגות בזמן הפגרה. ליואיץ' (אריאל שלום)

כיצד משפיע המשבר הכלכלי על קבוצתו: "לפני הווירוס לא הייתה שום בעיה, אולם כעת הבוסים רוצים שנקצץ בשכר ומתנהלים דיונים. יש כמה אפשרויות על הפרק ובקרוב צפויה להיות הכרעה. זה גורף לגבי כולם, אז גם אנחנו נרוויח פחות כסף במהלך החודשים שנותרו עד תום העונה. אנו יודעים שזה קשה, אך יש צורך בוויתורים הדדיים".

על כך שהוא מבוקש על ידי קבוצות גדולות בישראל: "יש שני מועדונים גדולים שרוצים לצרף אותי בקיץ, אך יש לי חוזה בבני יהודה עד 2021. העפלנו לחצי גמר גביע המדינה והדרך עדיין ארוכה, בוא נראה מה יהיה בעתיד".

על מכבי תל אביב, אותה מאמן בן ארצו ולדימיר איביץ': "זו הקבוצה הטובה ביותר בישראל, היא נמצאת במרחק נגיעה מהגנה על תואר האליפות כשנותרו עוד עשרה משחקים לסיום העונה".


בדרך לאליפות נוספת. ולדימיר איביץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי