הסערה בהפועל חיפה נמשכת: נאמן הקבוצה החליט לעזוב את תפקידו

יואב כץ, אורן שטרלינג
יואב כץ, אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

אלעד מאירי שמונה על ידי יואב כץ רק לפני מספר ימים, לא מוכן להמשיך לאחר שנודע לו שגורמים במועדון הציעו לשחקנים מתווה אחר. שחקן בקבוצה: "זה מתחיל להימאס עלינו, כל הצעה שלנו מתקבלת בסירוב"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הסערה בהפועל חיפה נמשכת. נאמן הקבוצה, אלעד מאירי, שמונה רק במהלך השבוע שעבר החליט לעזוב את תפקידו וזאת לאחר שנודע לו שבמקביל לשיחות מול השחקנים, גורמים נוספים במועדון בין השאר המנכ"ל אורן שטרלינג הציעו מתווה אחר עבור השחקנים לקראת הקיצוץ בשל נגיף הקורונה.

למעשה מאירי רצה להגיע עם השחקנים להסכמה לגבי קיצות ללא יציאה לחל"ת והדבר היה מקובל על השחקנים שהיו מוכנים לקצץ 45 אחוזים משכרם. כץ לעומת זאת רצה להוציא את השחקנים לחופשה ללא תשלום רק לאחר שיבדוק את גודל הפיצוי שיקבלו ברשויות השונות.

אגב על פי אנשי הפועל חיפה, מאירי טרם הודיע על עזיבתו ובימים האחרונים הציע הבעלים על מתווה לפיו יוותרו השחקנים על מחצית משכרם בחודשי מארס, אפריל ומאי בדומה לקיצוץ שנעשה במכבי נתניה, אך השחקנים סירבו בטענה שהיו בפעילות מלאה בשבועיים הראשונים של חודש מארס.

אחד השחקנים אמר בנושא: "זה מתחיל להימאס עלינו. כל הצעה שלנו מסתיימת בסירוב ובינתיים גם פוגעים בשם שלנו גם בתקשורת וגם מול האוהדים". בקרב השחקנים גם ציינו כי מצפים כבר להגיע להסדר בימים הקרובים כאשר מחכים לשכרם מחודש מארס.




לשחקנים כבר נמאס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי