אוהדי הפועל חיפה עם קדוש: "השחקנים חוצפנים, אולי עדיף שיעזבו"

אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה | עדי אבישי

הסערה בכרמל לא נרגעת. בהנהלה קיבלו מסרים תומכים מגורמים בקהל, כשגם השוער שקרא לחבריו לצאת לחל"ת זכה לגיבוי: "יש משבר בכל העולם והם לא מוכנים לקצץ"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הסערה בהפועל חיפה נמשכת. לאחר שאתמול (שישי) הוצא השוער רן קדוש מקבוצת הוואטסאפ של השחקנים בעקבות הפוסט שהעלה ובו קרא לחבריו להביע סולידריות עם תושבי המדינה ולסייע לבעלי המועדונים על ידי הסכמתם לצאת לחל"ת, אמש פנו מספר מאוהדי הקבוצה למועדון במטרה להביע את תמיכתם בשוער.

"השחקנים חוצפנים", הם אמרו להנהלה, "בזמן שיש משבר בכל העולם, השחקנים לא מוכנים לקיצוץ. אולי יהיה עדיף שלא יגיעו לסיכום ואז בסוף העונה המועדון ייפרד מרובם", סיפר לספורט1 אחד מהם.

השחקנים בשלב זה מחכים לתשובת הנאמן, עו"ד אלעד מאירי, על המתווה לפיו הם יקצצו כ-45 אחוז משכרם ובתמורה לא ייצאו לחל"ת. השחקנים גם דורשים שהקיצוץ יהיה ללא התניות כפי שרצה בתחילת הדרך הבעלים יואב כץ, שלטענתו גובה הקיצוץ ייקבע גם על פי גובה הפיצוי שיקבל מהרשויות השונות כמו ביטוח לאומי, מנהלת הליגות ומס הכנסה.

בכל הנוגע לקדוש, שחקני הפועל חיפה מביעים טענות קשות נגדו ואחד מהם אמר הלילה: "הוא בגד בנו, אף אחד לא יכול להסתכל לו בעיניים. גם אם הליגה תחזור, לא נוכל להיות איתו באותו חדר הלבשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי