שחקני הפועל חיפה: אם לא נגיע לסיכום עד חזרת האימונים – נדרוש תנאים אחרים

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

אולטימטום מצד השחקנים? גורם שמעורה בפרטים שלח מסר לכץ: "חזרה לאימונים יכולים לשנות את התמונה. והמבין יבין". השיחות בין הצדדים יחודשו היום במטרה לחתום על קיצוץ בשכר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

"אנחנו מיואשים, והגיע הזמן לשים לזה סוף", אמר הבוקר (חמישי) שחקן בהפועל חיפה לנוכח הסוגיה המורכבת מול המועדון בנוגע לקיצוץ בשכר. הצדדים מקווים להגיע לסיכום על קיצוץ לאחר שיחות שארכו כבר מספר שבועות בין השחקנים והבעלים יואב כץ, שאף מינה גם נאמן בדמותו של אלעד מאירי שעזב לאחר חמישה ימים. גם התערבותו של המנכ"ל אורן שטרלינג שערך מספר שיחות עם מנכ"ל ארגון השחקנים, מושיקו מישאלוף, לא עזרה. 

כזכור, ארגון השחקנים הוציא הודעה חריפה בערב החג מה שגרם לכץ להתנתק מהשחקנים ולמעשה השיחות פסקו. הבעלים ציין כי אינו חש בטוב ואף נבדק בחשש להידבקות בקורונה. לספורט1 נודע כי היום צפויים להימשך השיחות בין עורכי הדין של ארגון השחקנים לבין עורכי הדין של המועדון בדמותם של עו"ד אריאל מנור ועו"ד מירב רוזנפלד מנור במטרה לסכם סופית על המתווה.

"השיחות לא עושות לי טוב ואני דואג לעצמי", אמר כץ לאנשי המועדון לפניו יומיים. עיקר המחלוקת כעת היא מה יהיה גובה הקיצוץ של השחקנים בעלי השכר הנמוך בחודשי יוני- ויולי במידה שהליגה תחזור. אגב, בקרב השחקנים היה מי שציין לאחרונה כי אם לא יגיעו למתווה ומאידך יקבלו אישור לחזרה לאימונים אז הם ידרשו תנאים אחרים לאלה שסוכמו בשבועות האחרונים. גורם שמעורב בשיחות אמר: "נקווה שהצדדים יגיעו לסיכום כי חזרה לאימונים יכולה לשנות את התמונה – והמבין יבין".

יואב כץ. אולטימטום מצד השחקנים? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי