פיצוץ חדש בהפועל חיפה, סביב מענקי העלייה לפלייאוף העליון

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | דני מרון

דווקא כשנראה היה שהסאגה בדרך להסתיים, יואב כץ זעם על דרישת השחקנים לקבל את המענק שהובטח להם עוד לפני פריצת המגיפה: "כל יום אני מופתע בסעיפים חדשים. הייתי בריא וההתעסקות הזו עושה אותי חולה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

רק הבוקר (ראשון) היה נראה כי שחקני הפועל חיפה והבעלים יואב כץ עומדים להגיע לעמק השווה ולחתום על מתווה הקיצוץ בשכר, אלא שבשעות הערב חל פיצוץ נוסף בין הצדדים לאחר שכץ זעם על דרישת השחקנים לכלול בהסכם את תשלום המענקים על ההעפלה לפלייאוף העליון.

בקרב השחקנים טענו כי הם הלכו לקראת המועדון כשהסכימו לקצץ בחודשי מרץ, אפריל ומאי וגם בחודשי יוני ויולי, ובסך הכל רצו להכניס את סעיף המענקים שהובטח להם עוד לפני התפרצות מגיפת הקורונה. כץ, מצדו, טען כי ממילא המענקים היו צריכים להיות משולמים בעונה הבאה ומאחר שעדיין לא ברור כיצד תסתיים העונה הנוכחית מבחינה כלכלית וכלל לא בטוח מה יהיה התקציב בעונה הבאה והאם תתאפשר הגעת קהל למשחקים, הוא אינו רוצה להכניס את הסעיף המדובר כעת אלא רק בעונה הבאה.

הבעלים אף שלח מסר וברור כשאמר לספורט1: "הייתי בריא וההתעסקות בהפועל חיפה עושה אותי חולה. כל יום השחקנים מעלים עוד ועוד סעיפים וכשנראה היה שהכל סוכם, אני מופתע מחדש. אני מנסה למצוא פיתרון, אבל אם לא נמצא אחד כזה, לא יהיה מנוס מלהוציא את כולם לחל"ת. אין לי דד-ליין, אבל זה לא יכול להימשך ככה כי שוב זה פוגע בבריאות שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי