האסלביינק שוחרר מהפועל ב"ש: "היה לי כבוד גדול לשחק פה"

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | אריאל שלום

ההולנדי ביקש לעזוב בשל סיבות אישיות והיה מוכן לוותר על שכרו בשתי העונות הבאות: "רוצה להודות למועדון על ההבנה והדרך היפה בה נפרדנו". השחקנים יידרשו לקצץ 50%?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: לאחר שנייג'ל האסלביינק, ביקש להמריא למולדתו, הפועל באר שבע הודיעה הערב (חמישי) על שחרורו מהקבוצה, לאחר שפנה למועדון וביקש לעזוב בשל סיבות אישיות. נייג'ל האסלביינק אמר לאתר הרשמי: "הייתה לי תקופה נפלאה בהפועל באר שבע. אני רוצה להודות למועדון על ההבנה והדרך היפה בה נפרדנו".

"חשוב לי להודות לכל האנשים הנפלאים שליוו אותי בתקופה הזו – חבריי השחקנים, הצוות, אנשי המועדון וכמובן האוהדים. תודה על הכל, אני מאחל לכולם הצלחה רבה בעתיד ואת הטוב ביותר. היה לי כבוד גדול לשחק פה ואני תמיד אכבד ואזכור את המועדון כמקום שנתן לי מהרגע הראשון תחושה של בית חם". לאחרונה פרסמנו כי האסלביינק וז'וסוואה לא בתכניות לעונה הבאה. שניהם נמצאים במעקב של הקבוצות הגדולות, אך האסלביינק מעדיף לשחק בחו"ל.

למעשה להאסלביינק היה חוזה לעוד שנתיים בהן היה אמור להרוויח בין 350-400 אלף יורו בעונה. כדי לעזוב את הפועל באר שבע, החלוץ היה מוכן לוותר על מלוא שכרו בשתי העונות הבאות, אך הגיע לסיכום מול המועדון שיקבל את התשלום המקוצץ, שהיה אמור לקבל עד תום העונה הנוכחית.



חזרו להתאמן בהתאם להנחיות (הפועל באר שבע)

במקביל, במועדון ממשיכים לגבש את המתווה שעל פיו יחליטו על גובה הקיצוץ בעונה הבאה. אם לא יורשה להכניס קהל למשחקים, השחקנים יידרשו לקצץ בין 40 ל-50 אחוז בעונה הבאה. שיחה בעניין כבר נערכה בין המנכ"ל אסי רחמים לנאמן, עו"ד יצחק יונגר.

בתוך כך, 37 ימים לאחר האימון האחרון, שחקני הפועל באר שבע התאחדו הבוקר (חמישי) במתחם של הקבוצה. האימון, שנערך בכפוך להנחיות של משרד הבריאות, התקיים בשני מגרשים נפרדים כשבכל מגרש התאמנו עשרה שחקנים. הקבוצה הראשונה התאמנה תחת המאמן יוסי אבוקסיס ומאמן הכושר מיכאל ברוש, בזמן שעל הקבוצה השנייה לקחו פיקוד אליניב ברדה, עוזר המאמן, ודרור שמשון, מאמן הכושר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי