בבית"ר ירושלים עוקבים אחר השחרורים הצפויים מהפועל ב"ש

בן שהר
בן שהר | דני מרון

במועדון יצרו קשר ראשוני עם האדומים, לאחר שהבינו ששהר ואחרים עשויים לעזוב, אך בנגב הבהירו שלא התקבלו החלטות. וגם: אשתו של ממן נבדקה פעם נוספת לקורונה והתקבלה תוצאה שלילית, השחקן עשוי לשוב לאימונים

(גודל טקסט)

בדרך חזרה לאימוני בית"ר ירושלים: אשתו של חנן ממן, בר ממן, שהודיעה לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא נדבקה בנגיף הקורונה, עברה בדיקה נוספת וקיבלה תוצאה שלילית. בית"ר ירושלים עודכנה כי ממן עברה כעת בדיקה נוספת, ואם תתקבל תוצאה שלילית בתחילת השבוע, השחקן יוכל לצאת מבידוד ולחזור לאימונים.

במועדון אמרו הבוקר כי "המסה הקריטית והחשובה של האימונים היא כאשר נחזור לאימונים מלאים, ולא בקבוצות". הקבוצה לא התאמנה אתמול ובמהלך הימים האחרונים ערכה גם אימוני זום. ממן עצמו משתתף באימוני הזום ועורך אימונים אישיים בזמן שהקבוצה מתאמנת. כזכור, בית"ר ירושלים הודיעה בשבוע שעבר כי "אשתו של שחקן הקבוצה חנן ממן, אובחנה כנושאת נגיף הקורונה. היא חשה בטוב. השחקן עצמו והילדה נבדקו וקיבלו תשובה שלילית". ממן עצמו סיפר: "אשתי חשה בטוב ולשמחתנו גם הילדה שלנו וגם אני לא נושאים את הנגיף". אגב, בדומה לעטר, לממן סעיף בחוזה בבית"ר לפיו חוזהו יוארך בעונה נוספת בהתאם למספר מינימלי של מעורבות של שערים ובישולים – 16 בסך הכל.

ועוד בבית"ר ירושלים, במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות בהפועל באר שבע. לאחר שהבינו כי בן שהר ושחקנים אחרים עשויים לעזוב, במועדון לא פוסלים אפשרות לקלוט שחקנים מהקבוצה של יוסי אבוקסיס. לאחרונה בדקו במועדון אפשרות לצרף את ז'וסוואה בעונה הבאה, אולם בצוות המקצועי מתלבטים אם יתאים גם לחדר ההלבשה. קשר ראשוני נוצר בין ראשי המועדונים, אבל בבאר שבע הבהירו כי עדיין לא התקבלו כל החלטות ובשלב זה, כשלא ברור האם הכדורגל יחזור, אין להם כוונה לעסוק בנושא.


ממן. ממתין לתוצאות הבדיקה (דני מרון)

בנוסף, בבית"ר ירושלים אישרו את הפרסום בספורט1 כי מכבי נתניה הציעה את פאטוס בצ'יראי תמורת מעבר של החלוץ שלום אדרי, אולם במועדון סירבו להצעה. "זאת הייתה הצעה שעלתה וירדה על הפרק באותו רגע", אמרו בבירה.  סוכנו של אדרי אמור להיפגש עם הנהלת בית"ר בקרוב, משום שלמועדון יש אופציה משודרגת לעונה הבאה. בלי קשר, בנתניה הבהירו לראשי בית"ר שישמחו אם יקלטו את החלוץ שלא אמור להמשיך בקבוצה, אך עניין זה נתון רק להחלטת הצוות המקצועי.

כזכור, לאחרונה התברר שבית"ר ירושלים מוכנה למכור את הזרים שלה ללא כוונת רווח. אם תגיע הצעה של שני מיליון יורו על ליוואי גרסיה, ההערכה היא כי הוא יימכר. עלי מוחמד נרכש תמורת מיליון וחצי דולר ואם בית"ר תחזיר את ההשקעה היא תמכור אותו. הדברים אמורים גם לגבי זרים אחרים כמו פרדי פלומיין, שנרכש בחצי מיליון דולר.


אדרי ועטר באימון תחת מגבלות הקורונה (דוברות בית"ר ירושלים)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי