מכבי תל אביב עשויה לפנות לטל בן חיים החלוץ

http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-788314
טל בן חיים | ספרטה פראג, אתר רשמי

ספרטה פראג עשויה לפצות את השחקן בתמורה להתרת חוזהו, שיסתיים בקיץ 2021. במקרה כזה, אלופת ישראל תנסה להחזירו אחרי שלוש שנים בהן הלך לאיבוד מבחינה מקצועית בצ'כיה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שלוש שנים בהן הרוויח הרבה מאוד כסף אך לא הצליח לבוא לידי ביטוי מבחינה מקצועית, לספורט1 נודע היום (חמישי) כי טל בן חיים החלוץ עשוי לחזור בקיץ הקרוב למכבי תל אביב.

לבן חיים חוזה לעונה נוספת על סך כמיליון יורו, אולם לא מן הנמנע שספרטה פראג תחליט לשחררו ללא תמורה ואף תפצה את החלוץ במטרה לחסוך את שכרו הגבוה. במקרה כזה, מכבי תל אביב, במדיה כיכב בן חיים לפני המעבר לצ'כיה, צפויה לפתוח במגעים מול האקס שעשוי להיכנס לנעליו של יונתן כהן שכידוע מעורר עניין אצל סלטיק וקבוצות נוספות מעבר לים.

כזכור, בקיץ 2017 חתם בן חיים לארבע שנים בשורות ספרטה פראג, אשר שילמה למכבי ת"א 2.9 מיליון יורו והפכה אותו בזמנו לרכש היקר בתולדות הליגה הצכ'ית. לצערם של שני הצדדים, החלוץ לא עמד בציפיות הגבוהות וסיים את עונת הבכורה שלו ללא שערים ועם שני בישולים בלבד ב-18 הופעות במסגרת הליגה.

את עונת 2018/19 בן חיים פתח עם שתי הופעות רצופות בהרכב, אלא שאז הוא קרע את הרצועה הצולבת ונעלם. כמעט שנתיים חלפו מהופעתו הרשמית האחרונה ולא פחות משלוש שנים עברו מאז החלוץ מצא את הרשת בפעם האחרונה במסגרת הליגה. רגע לפני גיל 31, נדמה שבן חיים רק רוצה לחזור לשחק כדורגל והיעד הבא עשוי להיות ת"א.


טל בן חיים (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי