אחרי חודש: שחר הגיע לאימון מכבי חיפה. קסטייאנו צפוי לעזוב

יעקב שחר
יעקב שחר | מאור אלקסלסי

הבעלים יצא מביתו לאחר למעלה מ-30 ימים וביקר את הצוות המקצועי בכפר גלים. המגן שהצטרף בינואר צפוי לקבל הודעת שחרור: "נראה כי ההעדפה היא למצוא זר בעמדה אחרת"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את אימוניה מתוך ציפייה בקרוב יוכלו לעבור לאימונים מלאים ואף יקבלו הודעה על מועדים לסיום הליגה. בקבוצה מהכרמל עדיין חולמים על אליפות ראשונה מאז 2011. מי שלא התאמנו הם הקשר דולב חזיזה שטס לגרמניה שם יעבור את ניתוח הבקע וכבר ברביעי יחזור לישראל לבידוד של שבועיים, וההערכה היא שישוב לאימונים מלאים בתחילת החודש הבא. החלוץ ירדן שועה התלונן לאחרונה על כאבים בקרסול אך מדובר בפציעה קלה ועוד השבוע הוא יחזור לאימונים. הבלם טרנט סיינסבורי חזר לאימונים מלאים.

מי שלא צפוי לחזור לאימונים הוא המגן הספרדי ליו קסטייאנו שהצטרף בחלון ההעברות בינואר ונפצע במפשעה בהופעת הבכורה שלו נגד הפועל כפר סבא. המגן, כזכור, חתום עד לסיום העונה והוא מחזיק באופציה לעונה נוספת ולפי הסעיף שכרו אמור לעלות משמעותית. לכן ההערכה היא כי הירוקים יעדיפו לשחררו. בנוסף עוד לפני הפציעה הוא לא הצליח להרשים יתר על המידה ולא תפס את המקום בהרכב. "אמנם הוחלט כי כל ההחלטות לגבי כל השחקנים יתקבלו בסוף העונה, אך נראה כי תהיה העדפה למצוא זר בסגנון ובעמדה אחרת", אמרו במועדון.

בינתיים צוות המאמנים האנגלי, ניל קלארק ופול גרובס ינחתו בישראל ויעברו לבידוד במלונית על פי הדרישה של משרד הבריאות. בתחילה ניסו בחיפה לאפשר לשניים לעבור את הבידוד בביתם בישראל אבל משרד הבריאות התעקש כי בדומה לשאר ההזרים ששבו לישראל מארצות שונות – גם השניים יעברו לבידוד במלון.

קסטייאנו. צפוי לעזוב (מאור אלקסלסי)


בנושא אחר, לאחר יותר מחודש ימים יצא לראשונה יעקב שחר מביתו, וזו בשל התפשטות נגיף הקורונה. הביקור הראשון שלו היה באימון מכבי חיפה בכפר גלים. שחר שוחח עם הצוות המקצועי והניהולי וכמו שאר הגורמים הוא מחכה לצעדים הבאים של מנהלת הליגה ומשרד הבריאות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי