אורן חסון: "מקווה שאפשר להיות אופטימיים. מעריך שההחלטה תתקבל היום"

אורן חסון
אורן חסון | ההתאחדות לכדורגל

יו"ר ההתאחדות שוחח עם ספורט1 לקראת ההכרעה הצפויה במשרד הממשלה. בעקבות הפרסום אתמול, במנהלת שוב הבהירו: נחזור לשחק רק אם נוכל לדלג על תקופת הבידוד

(גודל טקסט)

"אנחנו ממתינים שתתקבל החלטת ממשלה ורק אחר כך נחליט מה עושים. בשורה התחתונה, אחרי כל הדיונים, העברנו את כל ההחלטות שלנו לישיבה הזאת. יש השלכות מאוד גדולות להחלטה. הממשלה תשקול בישיבתה את הנושא ונפעל בהתאם", כך אמר אתמול (ראשון) יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון לספורט1, לקראת ההסכם המתגבש בין משרד האוצר למשרד הבריאות, שיכלול בתוכו גם את נושא חזרת הספורט בכלל וענף הכדורגל בפרט.

כזכור, אתמול פרסמנו כאן כי לאחר דרישת משרד האוצר להחזיר את הספורט הישראלי לפעילות החל מה-15 ביוני, מתברר כי הכדורגל המקומי צריך להתגבר על מכשול נוסף כדי שמהלך יצליח. ראשי מנהלת הליגות פנו למשרד הבריאות, שם טרם אישרו את המתווה מול האוצר והבהירו כי במקרה שהכדורגל יחזור לפעילות, על פי המתווה הקיים הם דורשים לעשות זאת בשני תנאים: הראשון הוא חזרה מיידית לאימונים מלאים, עם מגע. השני – מעבר "חלק" מחזרה לאימונים לכר הדשא ללא 14 ימי בידוד, כפי שמשרד הבריאות דורש. יש לציין כי הסיבה העיקרית שבגללה דורשת מנהלת הליגה לוותר על הצורך של בידוד בן שבועיים היא ההנחה שהכנסת השחקנים לבידוד שכזה, אחרי שלושה שבועות של אימונים מאומצים, תוביל להשלכה קריטית על כושרם ומצבם הגופני של השחקנים. "הליגה תיראה כמו משחק אימון טרום-עונתי", הסביר הלילה בכיר במנהלת.

"אני מקווה שאפשר להיות אופטימיים, אני לא יודע מה תהיה החלטת הממשלה, אבל אנחנו מאמינים שנסיים את העונה על הדשא", הוסיף חסון. "אנחנו העברנו מה שצריך: משרד הספורט והבריאות צריכים לקבל הכרעה אם מקיימים אימונים ואיזה סוג ומתי אפשר לחזור לאימונים מלאים, כלומר מתי נוכל לגרום לכך שנחזור לפעילות, ומתי נקיים משחקי ליגה. רק לשם אנחנו מכוונים. אני מעריך שההחלטה תתקבל היום".

שובה של ליגת העל באופק? (דני מרון)
שובה של ליגת העל באופק? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי