חוגג זעם: "אם הם לא יסייעו לנו, הליגה לא תיפתח בעונה הבאה"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

בסביבתו של בעלי בית"ר ירושלים, ששימש כנציג הקבוצות הגדולות בפגישה עם ראשי המשרד ושרת הספורט מירי רגב, טוענים כי פקידי האוצר לא מתלהבים לעזור לכדורגל הישראלי

(גודל טקסט)

מוקדם יותר היום (רביעי) נערכה פגישה עם ראשי משרד האוצר ושרת הספורט מירי רגב. ברק אברמוב היה נציג הקבוצות הקטנות ומשה חוגג נציג הקבוצות הגדולות. בסביבתו של בעלי בית"ר ירושלים טוענים כי פקידי האוצר לא מתלהבים לסייע לכדורגל הישראלי.

יו"ר המנהלת ארז כלפון דרש במהלך הפגישה פיצוי של כ-150 מיליון שקל, אולם לטענת גורמים בפגישה באוצר לא מתלהבים להעביר את הסכומים האלה. חוגג סיים את הפגישה עם פקידי האוצר כשהוא זועם על הנושא הזה ואמר לגורמים במנהלת: "אם הם לא יסייעו לנו, הליגה לא תיפתח בעונה הבאה".

כאמור, ראשי מנהלת הליגה, משרד הספורט ומשרד הבריאות ערכו בשעה 14:00 שיחה באמצעות אפליקציית "זום", כאשר בשעות הקרובות אמורה לצאת הבשורה האם הכדורגל הישראלי יחזור בקרוב לכר הדשא. במנהלת הביעו אופטימיות בסיום השיחה בה השתתף היו"ר ארז כלפון וממנהלת הליגה נמסר כי: "הובטחה לנושתשובה סופית לגבי עתיד הכדורגל במהלך היום".

במנהלת הליגה, בתמיכת משרד הספורט, הציעו למשרד הבריאות לאמץ את המודל הגרמני כתנאי לחזרה למגרשים. במשרד הבריאות הבטיחו כי תשובה סופית תתקבל במהלך היום ואז יתברר האם הכדורגל הישראלי יחזור לפעול כפי שסיכמו הצדדים, החל מה-31 במאי.


מירי רגב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי