ברסקי: "האמנו שהליגה לא תבוטל, המגבלות לא אמורות להפריע"

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | אריאל שלום

קשר מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי של המועדון ודיבר על חזרת הכדורגל לפעילות: "חיכינו לרגע הזה". על המתווה שאושר: "נצטרך לגלות אחריות". אופואדו לא חזר לאימונים, הסיכויים שימשיך קלושים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הבשורה המשמחת על שובה של ליגת העל בכדורגל, שחקני מכבי תל אביב מתכוננים לחזרה אל כר הדשא. קשר הצהובים רוסלן ברסקי התראיין היום (חמישי) לאתר הרשמי של המועדון ודיבר על התחושות בקבוצה שלו ועל האתגרים שצפויים לכדורגלנים בתקופה הקרובה.

"אנחנו שמחים. כולנו התגעגענו לכדורגל ולמשחק. חיכינו לרגע הזה, חשוב לנו לבוא ולהילחם כדי להשאיר את האליפות בתל אביב", סיפר ברסקי והתייחס למגבלות שהוטלו על השחקנים במסגרת המתווה: "זה מובן לנו. כולנו נצטרך לגלות אחריות כי הבריאות היא מעל הכל. זה לא אמור להפריע לנו לשחק כדורגל. כמובן שנהיה ללא הקהל הגדול שלנו, שהוא כוח אדיר מבחינתנו, ובטח שאנחנו רוצים שהכדורגל יחזור גם בשבילנו וגם בשביל האוהדים. בכל מקרה, אנחנו נצטרך להמשיך בדרך שלנו, עם המגבלות, כדי לנצח במשחקים שנשארו".

על החודשיים המשונים שחוו הכדורגלנים בעקבות המגיפה אמר הקשר: "זו תקופה שקשה להגדיר אותה במילה אחת. זה משהו באמת לא מובן. טלטלה לא רגילה גם בארץ וגם בכל העולם, גם לכדורגל וכמובן גם לעולם העסקי. אני בטוח שנצא מזה מחוזקים ונחזור לשגרה כמה שיותר מהר".

ברסקי. חיכה לחזרת הליגה (דני מרון)
ברסקי. חיכה לחזרת הליגה (דני מרון)

ברסקי סיפר למה הוא הכי מחכה: "קודם כל לטירוף ולתחושה של המשחקים. במגרש עצמו, לאיזה פס עומק טוב שעובר, או לאיזה גליץ' כזה שיטריף את כל הקבוצה. זה הכיף שלנו".

איך הולך להיראות הכדורגל כשהוא משוחק ביוני: "זה לא רגיל, בחיים לא שיחקנו ביוני, אבל אני לא חושב שזה משנה משהו. בסופו של דבר זה המקצוע שלנו, אנחנו רוצים להצליח בו ואנחנו רוצים לנצח בכל המשחקים. אנחנו רוצים לחזור למומנטום מתחילת העונה ולזכות באליפות וזה לא משנה באיזה חודש זה יקרה".


עדיין לא חזר לאימונים. צ'יקו אופואדו (אריאל שלום)

לסיום, הקשר אמר שהשחקנים היו אופטימיים בנוגע לחזרה לפעילות: "האמת היא שמהרגע הראשון שחזרנו להתאמן הייתה לנו הרגשה טובה לגבי החזרה למגרשים. דיברנו בינינו והאמנו שבסופו של דבר הליגה לא תבוטל. מהאימון הראשון כולם באו לעבוד קשה ולהיות בשיא הריכוז כדי להגיע הכי מוכנים שיש למשחק הראשון. ברור לנו ששום דבר לא סגור ומצפה לנו מאבק קשה". 

עוד במכבי תל אביב. מי שעדיין לא הצטרף לאימונים וספק אם יעשה זאת בקרוב, הוא החלוץ הניגרי צ'יקו אופואדו ששוהה בביתו בניגריה. אופואדו נמצא בתוך הליך שיקום, לאחר שנפצע וסבל מקרע בגיד הירך ועדין לא ידוע מתי יוכל לעמוד לרשות הקבוצה. החלוץ בן ה-27 מסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית והסיכויים שהחוזה יוארך קלושים ביותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי