בן שמעון: "מוזר ששחקן שם גול במספרת ואי אפשר לחבק אותו"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | לירון מולדובן

אחרי שאשדוד גברה 2:3 על ב"ש במשחק הכנה, המאמן נשמע מרוצה: "כמה הם התלהבו וכמה הם רצו, זה היה מדהים". איך זה הרגיש לחזור: "דיברתי יותר מידי על הקווים, צריך למלא את החסך"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

יותר מחודשיים בהם לא שוחק כדורגל בישראל הגיעו הערב (שני) לסיומם, כאשר מ.ס אשדוד גברה 2:3 באצטדיון הי"א על הפועל באר שבע במשחק ההכנה הראשון שנערך לאחר פגרת הקורונה. האורחת עלתה ליתרון מוקדם מרגליו של עמית ביטון (5), אולם המארחת לא התכוונה לוותר והפכה את התוצאה בזכות סמואל אלאבי שהפציץ לחיבורים (21), נאור עבודי שכבש מקרוב במספרת (47) ופנדל מוצלח של יעקב בריהון (51). נאור סבג רק צימק עם בעיטות עונשין מ-11 מטר (90).

רן בן שמעון, שקבוצתו תחל את הפלייאוף התחתון בתחילת חודש יוני, אמר בסיום המשחק: "היה כיף לחזור, קצת מוזר. דיברתי יותר מידי על הקווים, כי הייתי צריך למלא את החסך. זה מוזר ששחקן נותן גול במספרת ואי אפשר לחבק אותו, אבל כיף לראות את החבר'ה, כמה הם התלהבו וכמה הם רצו, זה היה מדהים. היה קשה מאוד לשלוט בקצב של המשחק, הרי החבר'ה האלה היו בתוך הבתים שלהם במשך חודש ושבוע ולא נגעו בכלום.

"בעזרת מקצוענות ורצון, הם מצאו את הדרך להתאמן בבית. לא יאומן עם איזה אמצעים הם התאמנו, ראיתי בזום כלי מטבח. באשדוד יש תהליך כיפי עם חבר'ה צעירים, טובים ורעבים. יש פה הרבה מוטיבציה ולהט למשחק. היה כיף לראות אותם, אבל זו רק ההתחלה והתוצאה היא כרגע לא משמעותית, למרות שתמיד כיף לנצח. יש לנו עוד אתגרים גדולים לפנינו והצעירים שלנו הם חוויה", סיכם בן שמעון המרוצה.


מרוצה מההופעה של חניכיו. רן בן שמעון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי