פאוליניו: "מאוכזב מהפועל ב"ש, הרגשתי שמשקרים לי"

פאוליניו
פאוליניו | הפועל באר שבע, רשמי

הברזילאי ששוחרר מבירת הנגב מבלי שערך הופעה בישראל, תקף את ההנהלה בראיון: "אמרו לי שהייתי צריך לנוח חודשיים, למרות שהרגשתי טוב אחרי שבוע. האוהדים כעסו אחרי שעזבתי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקן הכנף הברזילאי פאוליניו, הגיע עם ציפיות גדולות להפועל באר שבע, כאשר הוחתם בחודש אוקטובר לעונה וחצי. אולם לאור פציעה בברכו באימון הבכורה של יוסי אבוקסיס, הוחלט לשחררו ב-20 בינואר מבלי שהספיק לערוך הופעה רשמית בישראל.

קרוב לארבעה חודשים אחרי השחרור הפתאומי, פאוליניו שמאז הספיק לחתום בהאמברי, דיבר בראיון בשבדיה לראשונה על התקופה בישראל וביקר את ההתנהלות של קבוצתו לשעבר: "נפצעתי בתחילת חודש ינואר באימון, זה קרה מיד אחרי שהגעתי למועדון. עשינו בדיקת MRI ורופא המועדון אמר שמשהו לא בסדר, למרות זאת הרגשתי יחסית טוב ואחרי שבוע הרגשתי מוכן לחזור לאימונים, אבל הוא אמר לי שאני צריך לנוח לעוד חודש וחצי. לא סמכתי עליו, כי הרגשתי טוב".

"גם המנכ"ל אמר שכנראה אצטרך לנוח חודשיים, ואז הרגשתי שאני לא בטוח שאומרים לי את האמת ואמרתי להם שעדיף שאעזוב. אשתי באותם ימים הייתה בהריון ורצינו להביא את התינוק שלנו לשבדיה או לברזיל, אז הסכמנו להתיר את החוזה. מיד לאחר מכן הייתי במחנה אימונים עם האמרבי בפורטוגל, הכל קרה תוך שבועות ספורים, זה מוכיח שלא הייתי צריך לנוח חודשיים".


"לא הייתי בטוח אם אומרים לי את האמת". פאוליניו (לירון מולדובן)

פאולינו הוסיף: "אני מאוכזב מאיך שהכל קרה, לפני שחתמתי על החוזה, הבטיחו לי המון דברים ושום דבר מזה לא התגשם. זה לא הרגיש כל כך טוב, אני יודע שהאוהדים בכלל לא היו מרוצים מכך. הם רצו שאשאר. אבל הם כעסו על המועדון ולא עליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי