לוסיו לא ישחק בפלייאוף, מנשה זלקה ורועי זיקרי סיכמו

לוסיו
לוסיו | דני מרון

הקפטן ושחקן הכנף המושאל מהפועל ת"א הסכימו למתווה, בחדרה ממשיכים בסבב השיחות בתקווה להגיע למשחק האימון בשישי בסגל מלא. הערב: פגישות עם אבו פאני ואליאל פרץ. השחקנים יקבלו מענק אם יסיימו במקום השביעי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בעוד שבועיים וחצי ליגת העל חוזרת לפעילות מלאה, ובהפועל חדרה ממשיכים בניסיונות לארגן את סגל הקבוצה מחדש, בתקווה שהמשימה תושלם עד ליום שישי ולרשותו של המאמן שרון מימר יעמוד סגל מלא במשחק האימון נגד הפועל חיפה.  

חדרה חזרה להתאמן ביום ראשון לאחר פגרה בת חודשיים אך חלק גדול מהשחקנים הבכירים החרימו את האימונים, משום שלא הושג מולם על תשלום השכר בחודשים יוני-יולי.  כפי שפורסם בספורט1, ראשי המועדון הגיעו לסיכום עם אוסטין אג'ידה, הבלמים ויסאם רבאח וירין חסן וכן המגן דיא לבאבידי והקשר ג'ורג' פוצ'יבה. אתמול (שני), נערכו שיחות נוספות וקברניטי המועדון הגיעו לסיכום עם הקפטן מנשה זלקה, המגן יהב גורפינקל וכן עם רועי זיקרי המושאל מהפועל תל אביב. היום (שלישי), יימשכו שיחות נוספות עם חגי גולדנברג והקשרים מוחמד אבו פאני ואליאל פרץ.

"אנחנו רוצים להגיע במלוא הנכונות והרצינות לפלייאוף התחתון", אמר הבוקר היועץ המקצועי אורן גולן שהוסיף: "אמנם אנחנו לא בסכנת ירידה אבל המטרה הברורה היא לסיים במיקום הכי גבוה שאפשר". לשחקנים תהיה מוטיבציה מיוחדת לסיים את העונה בטעם טוב שכן הובטח להם מעניק כספי אם חדרה תסיים במקום השביעי.

מנשה זלקה (אריאל שלום)

מי שלא ייקח חלק במשחקי הפלייאוף ככל הנראה הוא החלוץ הברזילאי לוסיו מרינאו שטרם הסכים למתווה הקיצוץ של חדרה ובמועדון כלל לא מתכוונים להעלות את ההצעה משום שבין כה  הברזילאי אינו בתוכניות לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי