אלו נפרד מב"ש: "תודה על שנתיים של למידה ואליפות שלא תישכח"

דור אלו
דור אלו | דני מרון

המגן אישר עזיבתו מבירת הנגב דרך האינסטגרם: "ברצוני להודיע על סיום ההתקשרות עם הקבוצה לאחר שהגענו להבנות הדדיות. בהצלחה למועדון ולאנשים הנהדרים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שפרסמנו הבוקר (רביעי) שדור אלו שמושאל העונה לבני יהודה, שוחרר מהפועל באר שבע אחרי שסירב לקצץ בשכרו, המגן הימני אישר זאת ונפרד מבירת הנגב אחרי שלוש עונות דרך פוסט באינסטגרם.

"ברצוני להודיע על סיום ההתקשרות עם הפועל באר שבע לאחר שהגענו להבנות הדדיות על סיום דרכי בקבוצה. תודה על שנתיים של למידה התחשלות והישגיות ואליפות שלא תישכח. בהצלחה למועדון ולאנשים הנהדרים מסביב הפנים קדימה, בהצלחה לכולם".

כזכור אלו הגיע עם ציפיות גדולות להפועל באר שבע וסומן כמחליף פוטנציאלי לבן ביטון, כאשר נרכש במיליון יורו ממכבי פתח תקווה, אבל המגן לא הצליח לענות על הציפיות לאחר שרשם בישול אחד בלבד ב-33 הופעות בכל המסגרות.

הקדנציה של המגן בבאר שבע, תיזכר בעיקר בגלל סאגה שיעדיף לשכוח, כאשר הצטלם עם החולצה של מכבי תל אביב, אליה היה צריך לעבור בהשאלה הקיץ אבל הצהובים ביטלו את העסקה ברגע האחרון בגלל ההדלפה של השחקן. לאחר מכן כאמור עבר לבני יהודה, במדיה עד כה שיחק העונה 14 משחקים ויקווה לסיים אותה עם גביע המדינה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי