מוחמד אבו פאני סיכם על חוזה חדש במכבי חיפה

מוחמד אבו פאני , סאן מנחם
מוחמד אבו פאני , סאן מנחם | אודי צטיאט

הקשר שהושאל לחדרה וחתום עד 2021, יחתום לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות ויקבל הזדמנות בעונה הבאה. בקבוצה נערכים לשבוע קריטי בפתיחת הפלייאוף, פלקושצ'נקו וסלליך ישחקו במרכז השדה נגד הפועל ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה סיכמו בסיפוק את השבוע הראשון של האימונים המלאים עם מגע, כשבמועדון מקווים כי העובדה שהשחקנים שמרו היטב על כושר לאורך תקופת הקורונה תביא אותם חדים ודרוכים לתחילת משחקי הפלייאוף. הירוקים יודעים כי כבר השבוע הראשון הוא קריטי – הקבוצה של מרקו בלבול תפגוש את הפועל תל אביב בסמי עופר (יום שבת, ה-31 במאי), לאחר מכן תשחק נגד האלופה מכבי תל אביב לה הפסידה בשני המשחקים הקודמים, ורצף המשחקים יימשך עם הדרבי החיפאי.

המאמן בלבול כבר מתכנן כיצד יראה ההרכב במשחק נגד הקבוצה של ניר קלינגר, כאשר לא פחות מארבעה שחקני מפתח ייעדרו בשל פציעות (דולב חזיזה ויובל אשכנזי) והשעיות (נטע לביא וסאן מנחם). כבר עתה ברור כי רז מאיר ששב מפציעה יפתח כמגן שמאלי, ומקסים פלקושצ'נקו וסינטיהו סלליך ישחקו במרכז השדה. ההתלבטות של מרקו בלבול תהיה בחלק הקדמי – מוחמד עוואד או ירדן שועה.

הקבוצה תערוך השבוע שני משחקי אימון נגד הפועל נוף הגליל ואום אל פאחם ובשניהם צפוי המאמן לתרגל את ההרכב שיפתח במשחק הראשון בפלייאוף. גם הבלם טרנט סיינסבורי חזר לכשירות מלאה.

סלליך. יפתח במרכז השדה נגד הפועל ת"א (מאור אלקסלסי)

בינתיים, במועדון גם חושבים על העונה הבאה ולספורט1 נודע כי הירוקים סיכמו עם מוחמד אבו פאני על חוזה חדש. כפי שפרסמנו כבר בחודש ינואר, כבר אז החלו שיחות בין ראשי הירוקים לבין נציגי השחקן על חוזה חדש כאשר חוזהו הנוכחי של הקשר מסתיים בסיום העונה הבאה.

כעת נראה כי אבו פאני, שמסיים עונת השאלה נוספת בהפועל חדרה יחתום על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. בסביבתו של השחקן ציינו כי כל הפרטים סוכמו והחתימה הרשמית צפויה להתבצע עד לסיום העונה. מעבר לכך נראה כי לאחר החתימה על חוזה חדש יקבל אבו פאני בעונה הבאה הזדמנות בסגל הירוקים וכבר לא יושאל לקבוצה אחרת בישראל.

אבו פאני מול אשכנזי. בשנה הבאה יחד? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי