בספרד בחרו בסבוריט כאחת האכזבות של הנוער של בילבאו

אנריק סבוריט
אנריק סבוריט | מאור אלקסלסי

ב-"elgoldigital" נכתב כי המגן השמאלי לא הצליח להשתלט על המקום בהרכב לפרק זמן ארוך על אף שפתח ב-11 ב-16 משחקי ליגה בעונתו האחרונה. מצד שני נטען כי זו לא תהיה הפתעה אם יחזור ל-"לה ליגה"

(גודל טקסט)

אנריק סבוריט הוא אחד השחקנים היציבים ביותר של מכבי תל אביב וחלק מהגנת הברזל של ולדימיר איביץ'. עם 24 הופעות ליגה העונה (נעדר משני משחקים בלבד) ו-30 אשתקד, אין ספק שבשורות האלופה מרוצים ממנו, אך נראה שבקבוצתו הקודמות, אתלטיק בילבאו, ציפו ממנו ליותר. במגזין הספרדי "elgoldigital" נכתב על השחקנים שגדלו במועדון ולא עמדו בציפיות. בין השמות ניתן למצוא את המגן הספרדי.

 
 
"אתם יכולים לקרוא לזה חובה, משהו הכרחי או כל דבר שתרצו, אך אם יש קבוצה בספרד שמחויבת טוטאלית לנוער שלה זו בילבאו", נכתב בכתבה, שם הוזכר כי מאמן הקבוצה, גאזיקה גארטיאנו גם היה מאמן הקבוצה הצעירה. "האוהדים שנסעו בכל שבועיים למגרש אוהבים את אלה שגדלו בקבוצות הצעירות, אך לא כולם הצליחו להשתלב. לחלקם קשה להצליח במועדון כה היסטורי", נכתב.
 
 
בנוגע לסבוריט נטען כי מעולם לא הצליח להפוך לשחקן הרכב ראשון בקבוצה לאורך זמן, על אף שקיבל מספיק הזדמנויות. בעונתו האחרונה בקבוצה רשם 16 הופעות בהרכב הראשון. עם זאת, לאחר הצטרפותו של יורי, האפשרות שלו להצליח בקבוצה קטנה משמעותית".


סבוריט רודף אחרי מסי בימיו בבילבאו (Alex Caparros/Getty Images)
 

 
נכתב על כך שהוא שחקן משמעותי במכבי, ואולי אפילו ישוב לספרד. "זה לא יהיה מפתיע במיוחד אם קבוצה מאמצע הטבלה תנסה לצרפו בחודשים הבאים, אך נראה שכן אפשר לשלוח את האפשרות שישוב לשחק כאן, בבילבאו". נזכיר כי המגן הושאל למאיורקה למשך עונה אחת (2014/15). בינתיים, סבוריט נחוש לזכות עם מכבי באליפות נוספת. אתמול (שבת) העביר ביקורת מרומזת על תנאי הבידוד של השחקנים לקראת חזרת הליגה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי