השלישי שהסכים לקצץ: צדק סיכם את תנאיו בב"ש עד 2022

שיר צדק
שיר צדק | מאור אלקסלסי

אחרי מיגל ויטור וז'וסוואה, הקבוצה מבירת הנגב הודיעה כי גם הבלם הפחית כ-50% משכרו: "שמח להמשיך בדרך שלי פה ומצפה לרגעים שנשחק בטרנר כשכולכם שוב איתנו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בימים האחרונים מתקבלות החלטות בהפועל באר שבע לגבי עתידם של שחקנים רבים בקבוצה. כזכור רק לפני מספר ימים שני הפוגטוגלים מיגל ויטור וז'וסוואה הסכימו לקצץ בשכרם ולהמשיך בעונה הבאה, בעוד המגן בן ביטון בדרך החוצה, לאחר שהוחלט שלא לזמנו למשחק האימון נגד מכבי נתניה, והיום (ראשון) הודיעה באר שבע, כי גם הבלם שיר צדק סיכם בקבוצה עד תום עונת 2021/22 אחרי שהסכים להפחתה של כמחצית משכרו.

בלם הקבוצה, שיר צדק: "מהרגע הראשון אתם, אוהדי הקבוצה, תמכתם בי והרעפתם עליי אהבה מכל עבר. הכוח שאתם מעניקים לקבוצה ככלל ולכל שחקן בפרט מעצים אותנו ונותן לנו את התשוקה להמשיך במה שאנו עושים. אני שמח להמשיך בדרך שלי פה ומצפה לרגעים שנשחק בטרנר כשכולכם שוב איתנו. תקופת הקורונה שקטעה את שגרת הכדורגל הייתה קשה לכולנו ואני מקווה שנחזור במהרה לשמח אתכם".

מנכ"ל המועדון, אסי רחמים: "אני שמח ששיר ממשיך איתנו גם בשנתיים הקרובות. הסיכום עם שיר, שחקן דומיננטי ומשמעותי בקבוצה מקדם אותנו צעד נוסף לעבר שמירה על סגל שחקנים איכותי גם בשנים הבאות".


השלישי שהסכים לקצץ. שיר צדק (אודי ציטיאט)

כזכור, שיר צדק הגיע לבאר שבע מעירוני קריית שמונה בקיץ 2015. כבר בעונה הראשונה להצטרפותו הוא זכה עם הקבוצה באליפות לאחר 40 שנה. מאז, היה חלק משמעותי בזכיית הקבוצה בתארים נוספים, המצטרפים לתארים מתקופתו בקריית שמונה. הוא הוביל את הקבוצה במשך חמש שנים והפך לדמות אהובה בקרב אוהדי הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי