אחרי ההחלטה להיפרד: בן ביטון לא זומן למשחק האימון

בן ביטון
בן ביטון | מאור אלקסלסי

לאחר הפרסום בספורט1 לפיו המגן צפוי לעזוב את הפועל ב"ש, הוא לא זומן למפגש נגד נתניה: "ההחלטות הן מקצועיות", אישרו גורמים במועדון. שני זרים נוספים בדרך לסיכום על חוזה ביוני

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר הפרסום בשבוע שעבר בספורט1 לפיו המגן בן ביטון נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, היום (ראשון) מגיעה גם התגובה: מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס גרע את השחקן מסגל השחקנים שזומן למשחק האימון מחר (שני, 20:00) נגד מכבי נתניה, ובכך הפך בן ביטון לשחקן היחיד שלא זומן למפגש ההכנה לפתיחת ליגת העל בסוף החודש.

גורם בהפועל באר שבע אישר לספורט1: "ההחלטה היא של הצוות המקצועי בלבד". כזכור, במועדון החליטו להיפרד מביטון משתי סיבות – הראשונה היא שכרו הגבוה והשנייה היא ההחלטה להתחזק במגן אחר, ללא קשר לעובדה שהוחלט לסיים את ההתקשרות עם דור אלו. כפי שפרסמנו, מי שנמצא בתוכניות הוא מגן הפועל חדרה חגי גולדנברג ובמועדון ינסו להגיע איתו לסיכום על הצטרפותו בעונה הבאה. 

בתוך כך, הנאמן עורך דין יצחק יונגר נמצא על סף סיכום עם אלטון אקולטסה ודויד סימאו בנוגע לשכרם בחודש יוני, כך שהשניים יישארו שחקני הפועל באר שבע עד סיום העונה הנוכחית. כידוע, בשבוע שעבר הגיע המועדון לסיכום גם עם מיגל ויטור וז'וסוואה שקיצצו בשכרם ויישארו בקבוצה גם בעונה הבאה.


צפוי להמשיך עד תום העונה לפחות. אקולטסה (הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי