ארגון השחקנים והשחקניות דורש דיון נוסף בעניינה של כדורי

ספיר כדורי
ספיר כדורי | דניאל עיני

לאחר שהמוסד לבוררות מטעם דחה את תביעת השחקנית שנאבקה במחלה קשה ולא קיבלה שכר כי לא התייצבה לאימונים, קארין סנדל מסרה: "היא קיבלה סטירה מצלצלת ויחס לא אנושי, נילחם למענה כדי שהצדק ייצא לאור"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הסיפור העצוב סביב הבוררות בין הכדורגלנית ספיר כדורי והפועל רעננה לא יורד מסדר היום. כפי שפרסמנו אתמול (שלישי), כדורי בת ה-27 תבעה את קבוצתה דאז, הפועל רעננה, בטענה שזו הפסיקה לשלם לה את שכרה החודשי מאז שחלתה בסרטן משום שלא הגיעה יותר לאימוני הקבוצה, אלא שהתביעה נדחתה על ידי ההתאחדות לכדורגל.

היום גם ארגון השחקנים הבהיר כי הוא מוחה בתוקף על החלטת הבוררת בעניינה של ספיר כדורי ושם אף אישרו כי העבירו לכדורגלנית סכום כסף לכיסוי הוצאותיה המשפטיות. 

בארגון השחקנים ידרשו לקיים דיון נוסף בתביעתה של כדורי ויו"ר ארגון השחקנים והשחקניות, קארין סנדל מסרה: "לאורך כל שנות הקריירה שלה ספיר ידועה כשחקנית שנתנה הכל עבור הקבוצות בהן היא שיחקה, מאכזב מאוד לראות שבעת שהיא חלתה במחלה הקשה והייתה זקוקה לתמיכה וחיבוק מהקבוצה, היא קיבלה סטירה מצלצלת ויחס לא אנושי מראשי הקבוצה. אנחנו כמובן עומדים מאחורי ספיר ונילחם למענה על מנת שהצדק ייצא לאור".

ראש חטיבת הספורט, ניר אלון הוסיף: "מדובר בהחלטה בלתי צודקת. הדבר ההגיוני והאנושי הוא לחבק שחקנית חולה, ולא להתנער ממנה. במקום לעזור, נתנו פרס לקבוצה שמתנערת ממנה באופן לא אנושי. שוחחתי עם ספיר והודעתי לה שארגון השחקנים יסייע במימון הוצאות המשפט, כדי להקל עליה בתקופה הקשה, שהפכה קשה עוד יותר לאחר החלטת הבוררת".


כדורי. תזכה לסיוע גם בכל הקשור במימון הוצאות המשפט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי