גל כהן התפטר מרעננה: "לא אהיה חלק ממחול השדים הזה"

גל כהן
גל כהן | לירון מולדובן

אחרי ששמע על מינויו של אייל לחמן דרך התקשורת, המאמן היוצא שוחח עם ספורט1: "החלטתי לא להיות שותף לקרקס הזה. ההתנהלות לא מכבדת אותי, את המועדון ואת המקצוע"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
אייל לחמן מונה מוקדם יותר היום (ראשון) למאמן הפועל רעננה, נועלת טבלת ליגת העל, שהחליטה להיפרד מגל כהן אחרי שני משחקים בלבד על הקווים. "ההתנהלות והדרך לא מכבדת אותי, לא את המועדון ולא את המקצוע", סיפר המאמן היוצא בשיחה עם ספורט1.

כהן, ששמע על מינויו של לחמן מהתקשורת, הוסיף: "אימנתי שני משחקי ליגה וגביע שבו הודחנו בהארכה בשלושה חודשים. לראות תוצאות, טוב או לא טוב, לעולם לא נוכל לדעת. החלטתי לא להיות שותף לקרקס בהפועל רעננה, אני לא אהיה חלק ממחול השדים הזה".

כאמור, לחמן חתם ברעננה  עד תום העונה הנוכחית והוא ינסה להשאיר את הקבוהצ בליגה. כזכור, מנחם קורצקי היה זה שהחל את העונה על הקווים. בהמשך הוא התפטר ובמקומו מונה ניסו אביטן שעזב בעצמו אחרי ניצחון בודד. לאחרונה מונה גל כהן, מאמן קבוצת הנוער, שקיבל הצעה לשמש כעוזרו של לחמן אך דחה זאת על הסף והתפטר.

לחמן בן ה-54 זכור בעיקר בשל העונה הנפלאה עם בני סכנין ב-2003/04, כאשר הוביל את הקבוצה מהמגזר בעונת הבכורה שלה בליגת העל לזכייה בגביע המדינה לאחר 1:4 על הפועל חיפה. אלא שמאז קריירת האימון שלו לא הבריקה במיוחד. לחמן לא אימן בליגת העל מאז 2011/12, אז עמד על הקווים של עירוני ראשון לציון. התחנה האחרונה בקריירה שלו הייתה מכבי הרצליה בה אימן לפרק זמן קצר ב-2017.


סירב להישאר כעוזרו של לחמן. כהן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי