ביום שני: משרד הבריאות יגיש חוות דעת לגבי כניסת הקהל למגרשים

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

פתיחת המשק הצפויה ב-14 ביוני יצרה גל ציפיות מבכירי הכדורגל, שממתינים לפרופ' גרוטו. במנהלת הודו: "הפייק ניוז לגבי זריהן היה פשוט מטורף. המחזור היה מתקיים בכל מקרה"

(גודל טקסט)

משרד הבריאות יודיע ביום שני הקרוב למנהלת הליגה האם מצב המשק מאפשר הכנסת קהל למגרשים החל מה-14 ביוני. הערכת המצב אמורה להתקבל לאחר בחינה מחודשת של מצב המשק באמצעות המשנה למנכ"ל הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, שביקש להמתין לסיום המחזור הראשון של העונה המתחדשת (החל משבת הקרוב בחבילת הערוצים של ספורט1), כשבועיים לפני פתיחת בתי הקולנוע והתיאטראות.

כזכור, בסוף השבוע ניסו גורמים בכנסת להניע מהלך לפיו תיערך פגישה בין ראשי מערכת הבריאות למנהלת הליגה בעניין הקהל. אחד מהם, ח"כ יואל רזבוזוב מ-"יש עתיד", אישר כי "המטרה היא ליצור פגישה שתדון בעניין הכנסת הקהל למגרשים". מספר שיחות בין נציגי המשרד לבכירי המנהלת, יו"ר המנהלת ארז כלפון והמשנה למנכ"ל המנהלת ניר ינקלביץ' כבר נערכו בעניין. כזכור, ישנן שתי סיבות עיקריות לבקשה של פרופ' גרוטו: הראשונה, הוא ביקש להמתין יממה לאחר משחקי הפלייאוף העליון והתחתון על מנת לראות מה מצבה של הליגה המתחדשת. השנייה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז על פתיחת רוב המשק באמצע ביוני וכשבועיים קודם לכן יוכל פרופ' גרוטו לתת הערכת מצב מדויקת יותר לגבי התקהלות.

בעניין אחר: שעות של מתח עברו אתמול בצהריים על בכירי המנהלת, עם הפרסומים על כך שקשר הפועל באר שבע, ניב זריהן, חלה בקורונה. "הפייק ניוז בעניין זריהן פשוט הטריף את כל המערכת", אמרו שם. "קיבלנו עשרות שיחות מאנשים הקשורים לעולם הספורט. מהרגע הראשון ידענו שמדובר בפייק, הרי אנשי באר שבע היו אמורים לעדכן אותנו מיד. חוץ מזה, לזריהן לא היו באמת תסמינים של המחלה. בכל מקרה היה מתקיים המחזור".

אצילי ואלטמן. הדרבי ישוחק עם קהל? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי