הקיצוץ של סבג: 1,500 שקל נטו בחודש. בית"ר עוקבת אחר גזרת קלטינס

דוד קלטינס
דוד קלטינס | דני מרון

למרות ההודעה, הקיצוץ של השחקן מינורי. שחקנים ביקרו: "למה צריך לקצץ לו בשכר ולהודיע על זה?". אבוקסיס תרגל חמישיית הגנה למפגש עם רוני לוי ושחקניו (20:30 בספורט4)

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה אתמול (חמישי) כי הגיעה להסכמות עם דוד קלטינס ונאור סבג לקראת העונה הבאה וכעת נחשפים הפרטים. הקיצוץ בשכרו של סבג, כפי שפרסמנו, עומד על כעשרה אחוזים, אלא שכעת מתברר כי מדובר בקיצוץ משכר הברוטו שלו, כ-40 אלף שקל בעונה, ולא משכר הנטו.

המשמעות היא שבשל חוזהו הנמוך, סבג יקצץ 1,500 שקל נטו בחודש בלבד. שחקנים בבאר שבע אמרו: "לא מובן למה צריך להוציא הודעה על דבר כזה. סבג לא באמת קיצץ ולא היה צריך לקצץ. הרי הצענו לערוך מגבית ולשלם את זה בעצמנו. לא יכולים לקצץ לשחקן שמרוויח שכר כל כך נמוך".

ומה לגבי קלטינס? השחקן קיצץ 40 אחוז בחוזה, אבל בית"ר ירושלים תחזיק ב-75 אחוז מכרטיסו בעונה הבאה והנושא נבדק מבחינה משפטית. אם קלטינס לא יהיה שחקן הרכב, ייתכן שבבית"ר ינסו להחזיר אותו בקיץ.


סבג. "לא היה צריך לקצץ ולא באמת קיצץ" (אריאל שלום)

במקביל, חלק משחקני באר שבע, כמו אנתוני וארן, אמורים לחתום על מתווה הקיצוץ בקרוב, אולם רבים עדיין מסרבים. המועדון יזמן את בן שהר אחרון, משום ששכרו הראשון בעונה הבאה יהיה באוגוסט ולא ביולי, כפי שמקבלים חלק מהשחקנים. גם בן ביטון, שתורגל אתמול בהרכב ויפתח נגד בית"ר ירושלים בשבת (החל מ-20:30 בספורט4), עדיין מסרב לקצץ 50 אחוז. גם אורן ביטון לא קיצץ וכך גם מרואן קבהא, לואי טאהא ורמזי ספורי, שמסרבים לקצץ בין 30-50 אחוז. ההערכה היא שרק חוזה ארוך טווח, לשלוש שנים לפחות, ישנה את ההחלטה של חלקם.

שחקנים בקבוצה הופתעו אתמול לאחר שהקהל שנכנס למגרש והדליק אבוקות לא הקפיד על ההנחיות ובכל זאת לא הגיעה משטרה למקום כדי לעשות סדר. "אומרים לנו להישאר בבידוד, אבל הקהל כן נכנס? שלא תבין לא נכון, אנחנו רוצים את הקהל איתנו. אבל אין 'חצי הריון'", אמר אחד השחקנים. מלבד בן ביטון, אבוקסיס תרגל חמישיית הגנה, כשמרואן קבהא ודויד סימאו שהמאמן רוצה לבחון יפתחו בהרכב לצד ז'וסואה. אלטון אקולטסה וקייס גאנם בחלק הקדמי.

הרכב משוער: אוהד לויטה; בן ביטון, לואי טאהא, שיר צדק, מיגל ויטור, אורן ביטון; מרואן קבהא, דויד סימאו, ז'וסואה, אלטון אקולטסה; קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי