בדרך חזרה? סוכנו של רובן ראיוס: "יש לו הצעות מישראל"

ראיוס. בקרוב שוב בירוק?
ראיוס. בקרוב שוב בירוק? | צילום: ערן לוף

חמש שנים אחרי שעזב את מכבי חיפה, הקשר הספרדי של אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית מסיים את חוזהו ובשלב זה לא ימשיך בקבוצה: "יש אנשים במועדון שלא רוצים אותו"

(גודל טקסט)

האם רובן ראיוס בדרך חזרה לישראל? הקשר הספרדי שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-34, מסיים חוזה באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית ועל פי סוכנו בהחלט קיימת האפשרות שהוא ישוב לישראל, חמש שנים אחרי שעזב.

סוכנו של ראיוס, דומינגו הרננדס שכבר טען מוקדם יותר השנה שראיוס צפוי להמשיך בקפריסין, התראיין אמש לכלי התקשורת באי השכן ונשמע קצת אחרת: "אנחנו מכבדים את אנורתוזיס ואת ההצעה שהגישה, אבל אנחנו לא מקבלים אותה. החל מה-1.6 אנחנו נבחן הצעות אחרות שיש לנו מקפריסין, כמעט כל הקבוצות בליגה מעוניינות בראיוס.

"אני לא יכול לומר שמות, אבל ראיוס מחוזר ונעשו פניות גם מיוון ומישראל", המשיך סוכנו, במה שנראה כמו ניסיון להלחיץ את אנורתוזיס, "רובן רוצה להישאר בקפריסין ואנחנו יודעים שיש אנשים טובים במועדון שרוצים שהוא ימשיך, אבל לא כולם רוצים. מי לא רוצה אתו? אני לא יכול לומר. ניהלנו מו"מ שלושה חודשים כרגע אנורתוזיס לא מוכנה להציע לו חוזה טוב יותר וזה אומר שהם לא רוצים אותו".

לחובבי הכדורגל בישראל זכור ראיוס לא רק כקשר התקפי מצטיין, אלא גם בעקבות העבירה הגסה שביצע על קשר בני יהודה רפי דהן במרץ 2014. כידוע, דהן טען שזו הייתה כניסה מכוונת שגמרה לו את הקריירה והגיש תביעה שבדצמבר האחרון הסתיימה בפיצוי של כארבעה מיליון שקלים שראיוס ומכבי חיפה יצטרכו לשלם לקשר העבר. כבר לאחר התיקול שעורר סערה במדינה, ראיוס הורחק בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל וספג בנוסף להשעיה גם עונש חינוכי בדמות התנדבות במשך 40 שעות בבית החולים רמב"ם.


רובן ראיוס. הצעות גם מישראל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי