בשורות טובות להפועל ת"א: עומרי אלטמן צפוי להיכלל בסגל

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | אריאל שלום

האדומים סיימו את ההכנות למשחק נגד מכבי חיפה, הקשר התאמן לאור הטבה משמעותית במצבו ונראה שלכל הפחות יעלה מהספסל. ליידנר צפוי לפתוח, לקס וכהן מחוץ לסגל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר (שבת, 21:00), ויממה אחרי שכוכב הקבוצה עומרי אלטמן התלונן על רגישות בשריר ולא נטל חלק באימון, הבוקר הוא דיווח על הטבה משמעותית במצבו, התאמן כרגיל ונראה כי ישחק בפתיחת הפלייאוף העליון.

האדומים אישרו כי אלטמן שותף באימון המסכם ועל אף שנמסר מהמועדון כי החלטה לגבי שיתופו תתקבל בסמוך להתמודדות, נראה כי ניר קלינגר לכל הפחות יכלול את הקשר בסגל הקבוצה, בהנחה שהוא לא יתלונן פעם נוספת על כאבים אחרי שעבר בשלום את אימון הבוקר.

כידוע, כבר ביום שלישי תארח הפועל תל אביב את בית"ר ירושלים (2.6, 20:45 בספורט4) ועל כן ייתכן שאלטמן יפתח על הספסל כדי שלא להעמיס עליו לקראת מחזור אמצע השבוע והמשחק בשבת הבאה בטרנר נגד הפועל ב"ש (6.6, 21:00 בספורט1). בכלל, קלינגר מתכוון לבצע רוטציה ככל הניתן ולשמור על שחקניו בתקופה אינטנסיבית זו.


עומרי אלטמן (דוברות הפועל תל אביב)

מי שנודע כי יישארו מחוץ לסגל הם שני השחקנים שהחוזה שלהם מסתיים בשבוע הבא, ניר לקס ועידן כהן שלא זומנו על ידי קלינגר לסגל. כידוע, בפלייאוף הקרוב יוכל כל מאמן לבצע חמישה שחקנים ולהושיב על הספסל תשעה שחקנים במקום שבעה, אולם הם לא ייכללו ברשימת השחקנים שתתייצב למפגש. נראה כי דורון ליידנר הצעיר יעלה בהרכב על חשבון מרווין פירסמן שצפוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה והחלטה אם לפתוח עם מאור בוזגלו, כך עושה רושם, תלויה בהחלטה אם אלטמן יפתח בהרכב או לא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי