ג'וש כהן: "משחק מאכזב, נהיה חייבים להופיע ביום רביעי"

ג'וש כהן
ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

השוער ניסה למצוא הסברים להפסד המפתיע להפועל ת"א: "כולם לומדים מחדש את התפקידים שלהם". פול גרובס, שניהל את המשחק אמר: "זה תהליך ואנחנו מנסים להשתפר"

(גודל טקסט)

במכבי חיפה לא הצליחו להסתיר את האכזבה אחרי ההפסד המפתיע במשחק הפתיחה של הפלייאוף העליון, 2:1 להפועל תל אביב בסמי עופר. הירוקים לא נראו בכלל כמו הקבוצה שקראה תיגר לאליפות לאורך כל העונה, ולמרות החיסרון של כמה שחקני מפתח כמו נטע לביא ויובל אשכנזי, לקבוצה של מרקו בלבול לא יהיה זמן להתאבל כי ביום רביעי הם יצאו למשחק עונה בבלומיפלד נגד מכבי תל אביב. 

מי שניהל את המשחק, עוזר המאמן, פול גרובס אמר בסיום: "היום לא שיחקנו כמו ששיחקנו בעבר, וזה עלה לנו בניצחון. זה תהליך ואנחנו מנסים להשתפר, אבל אנחנו יודעים שלא שיחקנו טוב היום".

שיחקתם בלי אנרגיה? "אני לא חושב שזה המקרה, אנחנו מתגאים בשליטה שלנו בכדור העונה, ואם אתה נותן את הכדור לקבוצה היריבה כל כך הרבה פעמים, אז זה בסוף הופך להתקפות מתפרצות וזה מה שקרה היום".

הפער ממכבי תל אביב: "אני חושב שהדבר הכי חשוב הוא לחזור ליכולת שהיינו בה לפני הפגרה, להחזיר את האנרגיות שלנו והמשחק שלנו ובזה אנחנו מתרכזים. אנחנו צריכים להתרכז רק בלנצח משחקים".


הצוות המקצועי של מכבי חיפה על הספסל. אכזבה גדולה בכרמל (מאור אלקסלסי)



גם השוער של הירוקים, ג'וש כהן סיכם את ההפסד המאכזב: "משחק קשה בשבילנו, מאכזב מאוד. אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה יותר טובה מזה, אנחנו יכולים לחזור יותר חזקים ואנחנו מתכננים לעשות את זה, אנחנו נצטרך לעבוד ביחד ולשחק כקבוצה. עשינו כמה דברים יפים בסמי עופר כקבוצה, וגם במגרשים אחרים, ואנחנו מקווים שנעשה את זה שוב בקרוב"


מה קרה הערב?
"אני חושב שזה קשה לחזור מפגרה ארוכה כזאת, לחזור לאותה המנטאליות ששיחקנו איתה, חסרנו היום כמה שחקני מפתח והרגישו את זה על המגרש. כולם לומדים מחדש את התפקידים שלהם, ואנחנו נצטרך לפתור את הבעיות שלנו".

משחק העונה נגד מכבי תל אביב: "זה משחק ענק בשבילנו, אנחנו חייבים להופיע, אין כאן שאלות, נצטרך לשחק כמו ששיחקנו בעבר. אנחנו קבוצה נהדרת וכולם בחדר ההלבשה חושבים ככה. אנחנו נגיע ביום רביעי"


ג'וש כהן לקראת מכבי ת"א: "זה משחק ענק בשבילנו" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי