התקופה באנפילד האתגר בבית"ר והפרישה: בניון התראיין לאתר של ליברפול

יוסי בניון חוגג נגד ריאל מדריד
יוסי בניון חוגג נגד ריאל מדריד | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

במסגרת תוכנית של שחקני העבר, "היהלום" נזכר בשלוש השנים המוצלחות ובחר את רגע השיא: "היציאה מהמנהרה באנפילד לכר הדשא היא התחושה הטובה בעולם". וגם התפקיד הנוכחי שעזר לו להתגבר על סיום הקריירה

(גודל טקסט)

עשור שלם חלף מאז משחקו האחרון באנפילד, אך הקהל של ליברפול זוכר עדיין לטובה את יוסי בניון. המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים בהווה, ששיחק במשך שלוש עונות בקבוצה (2007 עד 2010), התראיין לאתר הרישמי של המועדון ושחזר את אותה תקופה קסומה, סיפר על הייחודיות של המועדון וגם על תפקידו הנוכחי בבית"ר. ב-134 הופעות בקבוצה כבש 29 שערים.

 
"דמות פופולארית עבור האוהדים, האיש שייזכר בזכות שער הניצחון על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו", נכתב עליו יחד עם הטייטל המחייב "קפטן נבחרת ישראל לשעבר" ו"האיש שכבש שלושער בפרמיירליג, בליגת האלופות ובגביע האנגלי".
 
 
"למזלי היו לי כמה רגעים ממש טובים בקבוצה", אמר בניון שלא מזמן חגג יום הולדת 40 ודיבר על הרגעים הגדולים בקריירה. "הופתעתי לגלות שאני השחקן היחיד שכבש שלושער בליגה, בליגת האלופות ובגביע האנגלי. כמה שנים לאחר מכן, הארי קיין ושחקן נוסף אם אינני טועה – הצטרפו לקבוצה הזו. להיות שחקן ליברפול היחיד שעשה זאת זה משהו מיוחד".

בניון עם ג'רארד. היחיד שכבש שלושער בליגה, בצ'מפיונס ובגביע (Alex Livesey/Getty Images)
 

 
כשנשאל על רגע השיא אמר: "אני חייב לומר שהיו שערים גדולים אבל הדבר הכי מיוחד עבורי זה שזכיתי ללבוש את החולצה של ליברפול, זו הייתה זכות גדולה". "כל משחק בית, בשנייה שאתה יוצא מן המנהרה למגרש – זה משהו קסום, התחושה הטובה בעולם. אני מנסה להסביר לחברים שלי או לשחקנים שאני מנהל בבית"ר כרגע – מה כל כך מיוחד באנפילד ובפשטות אומר להם – אתה צריך להיות שם, להרגיש את האווירה הזו. רק ככה אפשר להבין".
 
 
על התפקיד הנוכחי: "אני מאוד מרוצה ממה שאני עושה. בנינו קבוצה צעירה העונה ואנחנו מצליחים. הלכתי מייד לתפקיד ולכן לא היה לי יותר מדי זמן לחשוב על הפרישה ממשחק. יממה לאחר מכן כבר התחלתי לעבוד. החלפתי 12 שחקנים, הבאתי מאמן חדש, הייתי עסוק מאוד, זה עזר לי להתנתק מהמחשבות האלה. התפקיד טוב עבורי ואני מאוד מרוצה".
 
לחץ אחר: "כשאתה על המגרש הכל תלוי בך ואילו עכשיו אתה תלוי במאמן ובשחקנים. זה שונה לחלוטין אבל אני שמח מהמצב".

עם חוגג ואוחנה. התפקיד החדש הקל עליו את הפרישה (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי