טאהא קיצץ 40 אחוז וסיכם בהפועל ב"ש, בלם נבחרת הנוער חתם לחמש שנים

לואי טאהא
לואי טאהא | מאור אלקסלסי

כפי שפורסם בספורט1, הבלם שסירב לקיצוץ של 50 אחוז קיבל מתווה חדש: "לפני חמש וחצי שנים חתמתי, זכיתי בשלוש אליפויות, שמח להמשיך". רחמים: "מברך על הסיכום". גם וארן מתקרב. שליו אביטן מצטרף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: כפי שפורסם הבוקר בספורט1, הבלם לואי טאהא סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע לעונת 2020/21, לאחר שהסכים להפחית 40 אחוז כחלק ממאמצי המועדון לשמר את הסגל הקיים ולהמשיך להתמודד בצמרת הכדורגל הישראלי.

לואי טאהא אמר: "לפני 5 שנים וחצי חתמתי במועדון. מהרגע הראשון האוהדים עטפו אותי באהבה שהלכה והתעצמה בכל יום שעובר. זכיתי עם המועדון הזה ב-3 אליפויות ורשמנו יחד הופעות בלתי נשכחות באירופה. אני שמח להמשיך כאן את הדרך, להצעיד את הקבוצה להישגים ומקווה לשמוח יחד איתכם, האוהדים, בטרנר בקרוב".

מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, הוסיף: "אני מברך על הסיכום של לואי. לואי מצעיד את הקבוצה למעלה מ-5 שנים, יחד הגענו להישגים גדולים והוא שחקן משמעותי בקבוצה. זו תוספת כוח משמעותית להמשך הדרך של המועדון".


צפוי לחתום בקרוב. אנתוני וארן (דני מרון)

במועדון אמורים להודיע השבוע גם על הישארותו של החלוץ אנתוני וארן, שהסכים עקרונית לקצץ 30 אחוז משכרו. הצדדים נפגשו פעם נוספת וההערכה היא שהחוזה ייחתם עוד השבוע. 

 

בנושא אחר, במועדון מדברים בימים האחרונים על קיצוץ רוחבי לכלל השחקנים, אבל במקביל מנסים לסכם גם עם דור העתיד שלהם. לספורט1 נודע כי הבוקר החתימה הקבוצה את הבלם שלו אביטן (19) על חוזה לחמש שנים. בלם נבחרת הנוער משתייך לסגל הבוגרת ומתאמן בקביעות אצל יוסי אבוקסיס. המטרה היא לעלות אותו בעונה הבאה לקבוצה הבוגרת.

שליו אביטן  עם סוכניו אסף וקנין, ויקי וקנין (הפועל באר שבע, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי