אייל לחמן: "עשיתי טעויות. זה משחק שנותן לי תקווה"

אייל לחמן
אייל לחמן | דני מרון

מאמן הפועל רעננה נותר אופטימי למרות שקבוצתו שמטה יתרון כפול והפסידה באשדוד 3:2 בתוספת הזמן: "אנחנו יכולים להישאר בליגה, אנחנו מאמינים". המאמן המנצח רן בן שמעון: "אנחנו נעשה עוד הרבה דברים כאלה בעתיד"

(גודל טקסט)

שמונה שנים עברו מאז הפעם האחרונה שאייל לחמן עמד על הקווים בליגת העל והרבה גבות הורמו כאשר הוא בחר לרשום את הקאמבק שלו דווקא בהפועל רעננה, נועלת הטבלה שנמצאת עם רגל וחצי בליגה הלאומית. הערב (שלישי), במשחק חוץ באצטדיון הי"א נגד מ.ס אשדוד, כבר נראה היה שהוא מוביל את קבוצתו החדשה לניצחון שטורף את הקלפים מחדש, אלא שיתרון 0:2 בדקה ה-60 לא הספיק – וזה הסתיים ב-3:2 יוצא דופן.

בסיום ניסה אייל לחמן לשמור על קור רוח: "התכוננו למשחק בצורה טובה וזו אכזבה גדולה. אחרי 10 הדקות הראשונות שבהן היו לנו קצת סימני שאלה, הכל הלך מצוין. הבעיה שלנו הייתה שלאשדוד יש כישרון גדול במרכז השדה וזה פשוט היה גדול עלינו. היינו מאוד עייפים ואולי גם אני טעיתי בחילוף קטן שעשיתי והייתי צריך לעשות משהו אחר לגמרי. זה מאוד חבל, אבל אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה".


הדברים החיוביים שהוא ראה למרות הכל:
"ראיתם קבוצה שהקריבה מעצמה ונראתה בסדר. גם חסרו לנו כמה שחקנים בהתקפה והיינו יכולים לעשות היום יותר, אז אלה גם סיבות לאופטימיות. אשדוד היא הקבוצה הכי מוכשרת בפלייאוף התחתון ובמשך 60 דקות השחקנים עשו הכל. אני עשיתי טעויות בדקות האחרונות, הייתי צריך לחשוב על גוון התקפי יותר ולא הגנתי. המשחק הזה נתן לי תקווה, אפשר להישאר בליגה".

מן העבר השני, המאמן המנצח רן בן שמעון נראה מאוד מחויך ואמר על החזרה מפיגור כפול לניצחון: "גם ב-2:0 ידענו שאפשר לנצח. אמנם עוד לא עשינו את זה בעבר, אבל אלה דברים שאנחנו עוד נעשה והרבה. השחקנים הראו המון אופי ואני אתן להם על כך חיבוק גדול. שחקנים רבים היו מתפרקים בפיגור כזה, אבל אנחנו הצלחנו להתאושש ולנצח. העניין הוא איך קמים מפיגור כזה ואנחנו קמנו יפה".

שלומי אזולאי הוסיף: "זה ניצחון מתוק, אין יותר כיף מזה. לא התאמנתי באופן סדיר בימים האחרונים, אבל אני שמח שעליתי למגרש ועזרתי לקבוצה לנצח. גם בפיגור 2:0 לא ויתרנו, כמו שרן תמיד אומר לנו. ראיתם היום חבורה של גברים".




בן שמעון. "העניין הוא איך קמים ואנחנו קמנו יפה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי