חושבת לטווח ארוך: קורין האריך את חוזהו במכבי נתניה

רוי קורין, מרווין פירסמן
רוי קורין, מרווין פירסמן | עדי אבישי

הקשר בן ה-17, שקפץ מנערים א' היישר לבוגרים בהדרכת דראפיץ' וברדה בתחילת העונה, יישאר לפחות עד 2024 ויהיה אחד השחקנים עליהם צפויה להתבסס הקבוצה בשנים הבאות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה לא מסתירה את העובדה שהיא מבחינתה נמצאת עמוק בעיצומה של בניית קבוצה לעונה הבאה ומנצלת לשם כך את הפלייאוף התחתון. המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שמנהלים בימים אלה מו"מ על המשך דרכם, מדברים בגלוי על כך שהם משלבים שחקנים צעירים כדי להכין אותם לעונה הבאה ואין ספק שאחד השחקנים הבולטים בתוכניות המועדון הוא הקשר רוי קורין. לשמחת הצוות המקצועי והאוהדים, הבוקר (רביעי) קורין חתם על חוזה להארכת חוזהו בארבע שנים.

קורין בן ה-17, אשר מיוצג על ידי אבי נמני, הבטיח את עתידו בנתניה לפחות עד קיץ 2024 אחרי שהעונה זכה לשחק לסירוגין בקבוצה הבוגרת ובקבוצת הנוער. השחקן הצעיר עוד שיחק בעונת 2018/19 בקבוצת נערים א', אבל יכולתו הגבוהה הזניקה אותו בקיץ האחרון היישר לקבוצה הבוגרת, במדיה הוא שיחק בשלב הבתים של גביע הטוטו והוא אף פתח בהרכב במחזור הראשון של ליגת העל, במשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד המחודש.

במחזור השני הוא כבר עלה מהספסל לדקות בודדות ולאחר מכן ירד בחזרה כדי לסייע לקבוצת הנוער במאבקיה בליגת העל לנוער וחזר לקבוצת הבוגרים כעת בעקבות סיום העונה בנוער וב-1:3 אתמול על הפועל קריית שמונה הוא שותף בעשר הדקות האחרונות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי