ח"כ יואל רזבוזוב: "עדיף שהאוהדים יגיעו למגרש מאשר תהיה התקהלות"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

לאור ההתקהלויות של אוהדי מכבי ת"א והפועל ת"א, הח"כ צייץ בטוויטר: "אני לא מצדיק את הפרת ההנחיות, אבל השכל הישר אומר שהאצטדיון גדול ומרווח. הקהל צמא לכדורגל וימשיך להגיע למגרשים, בואו נגבש לו תוכנית"

(גודל טקסט)

אחרי מאמצים רבים בצל המלחמה עם נגיף הקורונה, עונת 2019/20 בליגת העל חודשה החל מיום שבת שעברה. כמובן שמדובר במשחקים ללא קהל, אלא שאתמול (שלישי) והיום (רביעי) ראינו מאות מאוהדי הפועל תל אביב ומכבי תל אביב מתקהלים ליד אצטדיון בלומפילד ולא מקפידים על הנחיות משרד הבריאות. הפנייה של האלופה מאוהדיה לא עזרה. במשרד הבריאות בטח לא אהבו את העניין וכך גם במנהלת הליגה.

ההנחה היא שהעלייה בכמות הנבדקים לא תאפשר את החזרת הקהל המגרשים העונה, גם לא במתכונת מצומצמת, זאת בניגוד לדבריו של חבר הכנסת יואל רבזודוב, שהצהיר לספורט1 בסוף חודש מאי כי הוא מאמין. רזבוזוב ראה את האירועים ביומיים האחרונים והתייחס לכך בציוץ בטוויטר:

"אתמול והיום ראינו את התקהלויות אוהדים בבלומפילד. אני לא מצדיק אי השמעות להנחיות, אבל השכל הישר מראה שעדיף שהאוהדים יישבו באצטדיון גדול ומרווח מאשר יהיו צפופים כולם בקבוצה אחת", כתב.

עוד הוסיף: "הקהל צמא לכדורגל והוא ימשיך להגיע למגרשים, אז בואו נשמור עליו ונגבש תכנית שתאפשר לו להגיע בבטחה". כזכור, הפועל תל אביב העבירה בקשה לאפשר כניסת קהל לאוהדיה במשחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי