בית"ר במסר לאוהדים: "נקבל החלטה בנושא רוני לוי רק בסיום העונה"

רוני לוי
רוני לוי | בית"ר ירושלים

למרות התבוסה להפועל תל אביב, הקבוצה מהבירה הודיעה כי אינה מתכוונת לבצע זעזוע: "כואב מאוד להפסיד, אבל חזרנו בגדול גם ממצבים כאלה". המאמן ערך אסיפה עם השחקנים: "ככה אי אפשר לנצח"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעקבות הפתיחה המאכזבת של בית"ר ירושלים במשחקי הפלייאוף העליון בה צברה נקודה אחת בשני משחקים ורשמה תבוסה של 3:0 נגד הפועל תל אביב, נגרם אי שקט בצוות הניהולי ואף האוהדים שקלו להפגין נגד המאמן רוני לוי. בעקבות כך, בית"ר הוציאה הודעת הבהרה לאוהדים לפיה למרות התוצאות, אין כוונה לבצע זעזוע על הקווים.

"אוהדים יקרים. ההפסד השבוע גרם לאכזבה עצומה אצל כולנו, צוות מקצועי, הנהלה ושחקנים, אבל יחד עם זאת אנחנו חייבים להמשיך קדימה, כי הפלייאוף רק בתחילתו ויש לנו עוד מטרות להשיג. כולנו כואבים, אבל מצד שני אנחנו לא שוכחים את כל מה שעברנו יחד בעונה האחרונה. כן, כואב מאוד להפסיד להפועל תל אביב, ועוד ככה, אבל נפלנו, לא נשברו, וחזרנו בגדול גם ממצבים כאלה".

"בימים האחרונים ישנה חרושת שמועות על מה שקורה בקבוצה. אנחנו קוראים לכם לא לרוץ אחרי כל ידיעה בכל מקום. יש לנו שמונה משחקים עד לסיום העונה, ולאחריה נשב ונקבל החלטות בכובד ראש, לא כעת. בית"ר זה מועדון מספיק מכובד וגדול כדי לקבל החלטות בצורה מושכלת".


"ככה אי אפשר לנצח". רוני לוי (דני מרון)

בנושא נוסף, הבוקר כינס המאמן רוני לוי את סגל השחקנים על כר הדשא, לפני תחילת האימון. המאמן אמר: "כולנו אשמים במצב הזה. הצוות המקצועי, השחקנים, כולנו ביחד. אני אחראי על הקבוצה הזאת ואיך שהיא נראית, אבל אתם אלה שנמצאים על הדשא, ומחויבות זה אולי הדבר הכי חשוב בכדורגל.

"הנתונים לא משקרים. לא יכול להיות ששחקנים לא רצים. אפשר להפסיד משחקים אבל לא ככה. ראינו את נתוני הריצה ואת המאבקים. ככה אי אפשר לנצח. יש לנו שבוע עם שני משחקים קשים מאוד עכשיו. זה הזמן שלכם. אתם צריכים להרים את עצמכם, כי הפלייאוף הזה יהיה יותר ויותר קשה. צריכים להיות חזקים וכרגע כולנו במצב הזה ביחד. יום שני הקרוב זה מבחן אופי לכל אחד מכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי