שחקני בית"ר ירושלים ביקשו לשוחח עם הקהל, אך נתקלו בסירוב

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים

הנהלת המועדון לא רצתה להוביל להסלמה ביחסים. השחקנים מרגישים אשמים במצב. רוני לוי תרגל את ההרכב לקראת מכבי ת"א ויערוך רוטציות. ורד הבטיח: "נשיג את הכרטיס לאירופה" והטיל אחריות על חבריו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במהלך האימון שהתקיים הבוקר בטדי, שקלו שחקני בית"ר ירושלים לצאת בסיום האימון אל מחוץ לכותלי האצטדיון על מנת לערוך שיחה עם האוהדים שהגיעו להפגין במקום. חלק משחקני בית"ר ירושלים אמרו כי הם מרגישים אשמים במצב שנוצר, שבו המאמן רוני לוי והמנהל המקצועי יוסי בניון סופגים את רוב האש בעוד שהקהל כמעט לא מדבר על היכולת הרעה שהציגו הם עצמם נגד הפועל תל אביב.

מתברר כי שחקני הקבוצה ביקשו מההנהלה לצאת לאוהדים אולם נתקלו בסירוב וזאת מתוך רצון שלא להחריף עוד יותר את המצב הקיים ולהוביל להסלמה במערכת היחסים עם השחקנים.


במהלך האימון עצמו תרגל רוני לוי את ההרכב לקראת המשחק. לצד איתמר ניצן תורגלו בהגנה אנטואן קונטה, טל בן חיים, דיוגו ורדאסקה ואורי מגבו. בקישור האחורי תורגלו עדי תמיר, עלי מוחמד ודן איינבינדר. בצדדים תורגלו תחילה ליוואי גרסיה ועידן ורד אך מאוחר יותר לירן רוטמן החליף את גרסיה. פרדי פלומיין תורגל בחלק מהאימון בחוד. יחד עם זאת החליף רוני לוי את ההרכב כשחנן ממן תורגל בקישור וגרסיה תופקד בחוד.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים (דני מרון)

בנושא אחר, הקפטן עידן ורד התראיין לרדיו ירושלים ודיבר בכנות כרגיל על מצב הקבוצה. הוא הבטיח שהקבוצה תשיג את הכרטיס לאירופה והאשים את יתר חבריו במצב כשטען שלא התאמצו מספיק ולא הגיעו עם לב ותשוקה למשחק נגד הפועל תל אביב. עוד אמר כי אין לו בעיה עם ההפגנות אך לא מול ביתו של המאמן.

ורד אמר: "אין עדיין לא התאוששנו, זה כואב לכל מי שאוהב את הקבוצה. זה לא משנה עם איזה הרכב עלינו, התבוסה הייתה בושה וחרפה, חד וחלק. במשך שבוע שלם התאמנו קשה, עשינו דבר אחד ובסוף הכל קרה הפוך". ברמה האישית הסביר שלא פתח נגד הפועל משום שהיה עייף: "קשה לחזור אחרי פציעה ארוכה לרצף משחקים כזה. פיזית אני מרגיש מעולה עכשיו". כשנשאל על הכרטיס לאירופה הבטיח: "אין לי ספק, אנחנו נשיג אותו".

כשנשאל על התשוקה, הפנה אצבע מאשימה לחבריו והגן על מאמנו: "כל עוד אין לך לב ותשוקה, זה באשמתנו. זה לא משנה ולא קשור לרוני (לוי). זה תלוי באופי של השחקנים. כשלא הולך – חלק יברחו וחלק יבואו ויילחמו. לא משנה מה המערך, היינו צריכים לתת 100%. ה-GPS הראה שהיריבים רצו יותר מאיתנו". עוד הוסיף: "אני לא יודע להגיד למה ההגנה לא עבדה".


עידן ורד מאוכזב (דני מרון)

על המחאה: "מה שקורה כרגע זה סביב המשחקים האחרונים ולא לגבי כל העונה. אין לי בעיה עם המחאה בבית וגן, אבל להגיע עד הבית של רוני זה כבר קו אדום לחלוטין".

על רוני לוי: "זאת העונה הראשונה שאני בבית"ר ואין שום בעיה, אפילו אחת, בכל חדר ההלבשה. הוא אמר לנו באימון 'מי שגבר – שיבוא ויתעלה במשחק נגד מכבי'. רוני מאמן מעוטר, הוא תמיד היה תחת לחץ. בסיום העונה כולם יישבו ויחליטו, ביום שני יש לנו צ'אנס לתקן, לבוא ולתת אלף אחוז".

האם משה חוגג ויוסי בניון דיברו עם השחקנים: "חוגג לא, אבל בניון כן, יותר באופן אישי. לשחקנים יש פה שם ומעמד, זה מוטל עליהם".

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים (צילום: פרטי)

 
 
על אנטואן קונטה שסופג הרבה אדומים :"אני בקשר מעולה איתו, הוא כל הזמן מתארח אצלי ואנחנו משוחחים מלא. אבל אמרתי לו שהוא לא יהיה שחקן מוביל עד שלא יעשה את הסוויץ'. זה תלוי בו".
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי