טאפוקו צפוי לפתוח במקום אלטמן: "לקבוצות בישראל אין סבלנות"

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | אודי ציטיאט

הקשר שהצטיין נגד ב"ש סובל מהתכווצות שרירים והוא בספק גדול למשחק של הפועל חיפה נגד מכבי חיפה (ראשון, 20:40, ישיר בספורט4). הצרפתי תורגל על חשבונו וסיפר בראיון בצרפת: "צריך אתגר חדש"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לקראת הדרבי מחר (ראשון) נגד מכבי חיפה (20:40, שידור ישיר בספורט4), בהפועל חיפה משדרים אופטימיות לאחר התיקו נגד הפועל באר שבע ומקווים שמגמת השיפור תימשך מול הירוקים כדי לרשום ניצחון ראשון בפלייאוף העליון. "אין פייבוריטית במשחק הזה", אמר המאמן חיים סילבס לפני משחק.

סילבס יערוך מספר שינויים בהרכב כאשר הבלם גיא משפתי יחזור למרכז ההגנה על חשבונו של ניסו קפילוטו המוצהב וניקולה גולאן צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי במקומו של אלי בלילתי. בקישור, סער פדידה, לירן סרדל ותומר אלטמן הציגו יכולת גבוהה במשחק נגד הפועל באר שבע, אך האחרון נטש את האימון המסכם בשל התכווצות שרירים והוא בספק גדול למשחק מחר. על פי האימון המסכם קווין טאפוקו יחזור להרכב במקום אלטמן. 

טאפוקו, אגב, התראיין היום (שבת) לקראת חזרתו למדינה ומעברו לגרנובל בעונה הבאה: "לא ציפיתי לזה, היו גם הצעות אחרות, אבל גרנובל לחצה יותר מכל קבוצה אחרת. יהיה לי מוזר לחזור לדבר צרפתית ולהכיר את הכדורגל המקצועני בצרפת מקרוב, אבל זה התבקש כי אני צריך אתגר חדש אחרי ישראל. לקחתי סיכון בגיל 26, אני לא רוצה כסף, אלא לשחק כדורגל ובצרפת תינתן לי ההזדמנות".

על החוויה שלו בישראל: "הגעתי למבחנים בהפועל חדרה וזה לא היה קל, כי בישראל יש הגבלה על מספר השחקנים הזרים וכל שחקן זר צריך להיות משמעותי. חתמתי והייתה לנו חצי שנה מאוד מוצלחת, היינו במקום השני ועברתי להפועל באר שבע, אלופת שלוש השנים האחרונות באותו זמן. זו הייתה עונה לא טובה של ב"ש ביחס לשנים הקודמות ולא הצלחתי להשפיע, הייתי פגוע – בישראל אין סבלנות כלפי שחקנים והשאילו אותי להפועל חיפה. אני לא יכול להשוות בין הרמות כי לא שיחקתי בצרפת, אבל הקבוצות המובילות ברמה טובה ויש להן תשתיות כמו בליגה הבכירה בצרפת. יש הבדל גדול בין המועדונים הגדולים לקטנים".

בנושא אחר, הקשר פרנסיסקו ג'וניור שלא הסכים לקצץ בדומה לשאר השחקנים הזרים וקיבל הודעת שחרור, התחרט יממה לאחר מכן והביע את רצונו לחזור לקבוצה. בקבוצה ביקשו לחשוב על כך מספר ימים וההערכה היא שבמועדון לא יחזרו בהחלטתם בעקבות הרצון לתת הזדמנות לשחקנים הישראלים.


לא צפוי לחזור להפועל חיפה. פרנסיסקו ג'וניור (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי