בלבול סובל מהתקררות ולא נכח באימון, חזיזה ישוב להרכב

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

לאור המצב ומתוך קפדנות יתרה, רופא מכבי חיפה החליט שהמאמן לא יעביר את האימון המסכם לקראת הפועל חיפה (ראשון, 20:40 ישיר בספורט4). שרי: "מכבי ת"א הבקיעה גול קל והיה לנו קשה לחזור"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הכואב למכבי תל אביב במשחק העונה, מכבי חיפה תארח מחר (ראשון, 20:40, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון סמי עופר את הפועל חיפה בדרבי הראשון של הפלייאוף, בידיעה שהפסד נוסף עלול להחריף את המשבר אפילו יותר.

בשעות הבוקר הודיעה מכבי חיפה כי המאמן מרקו בלבול סובל מתסמינים קלים מאוד של התקררות ובהוראת רופא המועדון לאור המצב ומתוך קפדנות יתרה, הוחלט כי לא יגיע לאימון המסכם. עדיין לא ידוע אם יחליט להתייצב למשחק מחר ורק נזכיר כי גם בפתיחת הפלייאוף העליון בלבול לא עמד על הקווים בעקבות הרחקה וצפה מהיציע בקבוצתו מפסידה בביתה 2:1 להפועל תל אביב. עוזרו האנגלי פול גרובס היה זה שעמד על הקווים וייתכן שיעשה זאת בפעם השנייה בתוך שמונה ימים.

פול גרובס וגל אלברמן גם היו אלו שהעבירו את האימון המסכם הבוקר ועל פיו נראה כי דולב חזיזה יחזור להרכב במקום נטע לביא המורחק, כאשר צ'רון שרי ומקסים פלקושצ'נקו ישחקו בקישור האחורי וחזיזה לפניהם. באגפים ימשיכו יאניק ווילדסחוט ומוחמד עוואד ובחוד ניקיטה רוקאביצה. במועדון מבינים כי הפסד שלישי ברציפות אינו מתקבל בחשבון, במיוחד מפני שמדובר בדרבי היוקרתי. בקבוצה סיפרו כי אוהדים שלחו הודעות לשחקני בבקשה להחזיר את הכבוד האבוד משני המשחקים האחרונים.


סובל מהתקררות. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

עוד לפני האימון, קשר מכבי חיפה צ'רון שרי דיבר לקראת הדרבי והוא מקווה שדווקא מול היריבה העירונית הירוקים יצליחו לשנות את המומנטום: "ביום ראשון מצפה לנו משחק גדול וחשוב לאוהדים וגם לקבוצה. אנחנו צריכים להשיב לעצמנו את תחושת הניצחון ובגלל זה מה שנעשה – ננצח בראשון. המשחקים הראשונים בפלייאוף היו מאוד רעים ואנחנו יודעים את זה. האוהדים זוכרים את הדרך שעשינו בשמונה החודשים שלפני, אז בואו ננצח ונמשיך קדימה".

על ההפסד למכבי תל אביב אמר שרי: "אחרי המשחק ביום ראשון היינו מאוד מאוכזבים כי הגענו לשם כדי לנצח אחרי הרבה זמן שלא עשינו זאת. אבל הם הבקיעו גול קל והיה לנו קשה לחזור. ביום ראשון יש לנו משחק חדש, אז אנחנו צריכים להתרכז בו".


"צריכים להשיב לעצמנו את תחושת הניצחון". צ'רון שרי (דני מרון)

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנטס מאבוקה, עאיד חבשי, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, מקסים פלקושצ'נקו, צ'רון שרי, דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי