משחק הירידה? צפו בתקציר: 0:2 להפועל כפ"ס על רעננה

שחקני הפועל רעננה מאוכזבים
שחקני הפועל רעננה מאוכזבים | אריאל שלום

גרשון קופי (51) ועומר פדידה (88) צבעו את דרבי התחתית הלוהט של השרון בירוק והגדילו את הפער מהקו האדום לשמונה נקודות הפרש, אייל לחמן עדיין ללא ניצחון ונועלת הטבלה במרחק תשע נקודות מחוף מבטחים

(גודל טקסט)

הפועל רעננה נמצאת בדרכה הבטוחה לליגה הלאומית, מנגד הפועל כפר סבא של עמיר תורג'מן עם ניצחון שנותן לה המון אוויר לנשימה לקראת חמשת מחזורי סיום העונה: 0:2 של הירוקים, לפחות עד שסקציה נס ציונה תפגוש מחר את מכבי נתניה (ראשון, 19:30 בספורט2) הגדיל את הפער ביניהן לשמונה נקודות, בעוד אייל לחמן בדרכו לירידת ליגה עם הקבוצה אליה הצטרף רק לפני כשבועיים, כבר רחוק תשע נקודות מקריית שמונה שבמקום ה-12.

זה לא פער הנקודות ששם את הפועל רעננה כבר רגל וחצי בליגה הלאומית, אלא העובדה שהיא כלל לא הצליחה לאיים על שער הירוקים הערב. רעננה, שרק באמצע השבוע שמטה 0:2 באשדוד והפסידה 3:2 בתוספת הזמן, כבר סופרת שישה הפסדים רצופים וקשה להאמין שתוכל להיחלץ מהמצב אליו נקלעה. 

מן העבר השני, הפועל כפר סבא רגע לפני פגרת הקורונה ביצעה שינוי על הקווים והחליפה את עמיר תורג'מן באופיר חיים, ובפלייאוף התחתון הם עדיין ללא הפסד. אחרי 0:0 מול בני יהודה ביום שני, היום היו שם עבורה גרשון קופי (51) ומי אם לא עומר פדידה (88) שהעניקו לה את הניצחון בדרבי השרון ואפשרו לה לברוח לשתי האחרונות, בדרך להישרדות בליגת העל.

פדידה למעשה היה מי שבישל לקופי את שער היתרון, כאשר בדקה ה-51 העביר מסירת רוחב שהקשר הגנאי סיים עם בעיטה לחיבורים. מצטיין העונה של הירוקים התכבד בעצמו בנעיצת המסמר האחרון, כשבדקה ה-88 ניצל הדיפה רעה מאוד של אסף צור כדי לקבוע מקרוב 0:2 בסיום.


גרשון קופי. בעיטה לחיבורים וניצחון יוקרתי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי