לחמן: "הימרנו בהתקפה ושם נפלנו, המצב הסתבך"

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | אריאל שלום

מאמן הפועל רעננה רשם הפסד שני ברציפות מאז מונה וטען: "לקחנו סיכון שיכול היה להשתלם לנו עם קצת יותר אחריות בחלק הקדמי". עמיר תורג'מן שהוביל את כפ"ס ל-0:2: "לא נוריד את הרגל מהגז עד שנבטיח הישארות"

(גודל טקסט)

כשבועיים אחרי ששב לליגת העל בתום היעדרות של כשמונה שנים, אייל לחמן שוב בדרך לליגה הלאומית. נכון שהמשימה שהוא לקח על עצמו לא הייתה פשוטה כלל, אבל אחרי שני הפסדים בשני משחקים בפתיחת הפלייאוף התחתון, רעננה כבר במרחק תשע נקודות מחוף מבטחים ועם רגל וחצי בליגת המשנה.

לאחר ה-2:0 הערב (שבת) בדרבי השרון להפועל כפר סבא, הודה לחמן: "היינו חייבים לשחק עם ארבעה שחקנים בחלק הקדמי ועדיין שם נפלנו. החלק האחורי שלנו היה מעודד, אבל לקחנו הימור גדול בהתקפה וידענו שאנחנו עלולים לשלם על כך. עם קצת יותר אחריות בהתקפה היינו יכולים לנצח".

עוד אמר לחמן אחרי המשחק: "פתחנו טוב, כמו נגד אשדוד, אבל איבדנו יותר מדי כדורים והיינו חשופים. אנחנו חייבים לנצח כל משחק וזה לא פשוט לנהל משחקים כאלה, לקחנו סיכון שגם יכול היה להשתלם לנו, אבל המצב הסתבך".

להבדיל, המאמן עמיר תורג'מן, שעזב את סקציה נס ציונה שמתחת לקו האדום באמצע העונה, כבר בפער שמונה נקודות מהאקסית ועשה צעד משמעותי להבטחת ההישארות: "אני לא מרוצה רק מהנקודות, אלא גם מהיכולת. הגענו למצבים טובים וניצחנו, אבל שום דבר עוד לא נגמר. אנחנו עדיין נאבקים ואני בטוח שאם נשמור על הגישה הזו, אז המצב יהיה טוב. יש פה שחקנים טובים שעובדים קשה ואנחנו לא נוריד את הרגל מהגז עד שנבטיח את ההישארות".


תורג'מן. "אם נשמור על הגישה הזו, יהיה טוב" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי