משה חוגג הציע לבניון להמשיך, המנהל המקצועי יחליט בשבועות הקרובים

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

המנג'ר עשוי לחתום לעוד שנתיים ובכל מקרה יישאר הסמכות הבלעדית בקביעת המאמן לעונה הבאה. רוני לוי ערך אסיפה קשה לשחקנים ויבצע מהפכה בהרכב: בן חיים ועדי יפתחו, גם ממן קונטה ופלומיין בפנים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג הציע ליוסי בניון להמשיך במועדון בעונה הבאה, במהלך שיחת טלפון בין השניים. חוגג כבר הודיע בתחילת השנה כי יציע לבניון חוזה לעונת 2020/21, אך בשיחה עלתה אפשרות שהמנהל המקצועי יחתום לשנתיים. בניון עצמו ייקח לעצמו פרק זמן מסוים כדי לחשוב על ההצעה. כך או כך, הוא יישאר הסמכות הבלעדית בקביעת המאמן בעונה הבאה.

בינתיים, אחרי האסיפה הקשה שערך אתמול רוני לוי, שחקני בית"ר ירושלים מבינים שתבוסה במשחק הקרוב נגד האלופה מכבי תל אביב ביום שני כבר לא תעבור בשתיקה. הקבוצה פתחה את הפלייאוף העליון באכזבה גדולה עם תיקו 1:1 בטדי נגד הפועל באר שבע, ובהמשך הובסה 3:0 נגד הפועל תל אביב.

רוני לוי, שהסביר אתמול לשחקניי שהקבוצה לא תוכל להמשיך בדרך הנוכחית, מבין שהפתעה במשחק הזה תוכל להוביל לרגיעה, לפחות זמנית, במחאת האוהדים. "אפשר להבין את הכעס של רוני. האש בעיקר עליו. ניסינו לצאת לאוהדים ביום שישי ולדבר איתם, אבל לא אפשרו לנו. אולי עדיך לשמור על שקט לקראת המשחק. ניתן את הכל נגד מכבי תל אביב", אמרו שחקנים בקבוצה.

המאמן תרגל  את ה-11 שלו וערך מספר שינויים בהרכב. על פי ההרכב שתורגל הבוקר (ראשון), הבלם טל בן חיים יפתח בהרכב. במהלך השבוע פרסמנו כי הבלם ביקר את חבריו בקבוצה אחרי ההפסד להפועל תל אביב. לצדו תורגלן אנטואן קונטה, אורי מגבו ודיוגו ורדאסקה. במרכז השדה תופקדו תמיר עדי, עלי מוחמד וחנן ממן. לירן רוטמן ועידו ורד תורגלו בכנפיים ופרדי פלומיין יפתח בחוד, כשליוואי גרסיה בחוץ. "זה משחק שיכול להחזיר אותנו לחיים", אמר שחקן בקבוצה. 

עידן ורד ופרדי פלומיין (דני מרון)

"מי שלא יהיה טוב באימונים, לא ישחק", העביר לוי מסר לשחקנים. במועדון הבהירו כי הם לא עוסקים בנושא מעמד המאמן בשלב זה. "כשתסתיים העונה נקבל החלטה", הבהירו.

בינתיים, המאמן, שלא בטוח שימשיך בעונה הבאה, סיפר על הימים הלא נעימים ברמה האישית וכן מצד השחקנים, והתחושות לקראת המשחק. "זה היה שבוע קשה מאוד ברמה הספורטיבית", פתח רוני לוי. "התאכזבנו מאוד, אך יחד עם זאת אנחנו צריכים לדעת לעשות מעבר מהיר ולהתרכז במשחק הבא, לנתק את כל רעשי הרקע ולהיות ממוקדים. צריך לעשות את המקסימום כדי להיראות כפי שניראנו בכל השנה ולחזור עם תוצאה טובה יותר".

הצפיות מהשחקנים לקראת מחר: "יש המון ציפיות לקראת מחר. אני רוצה שנחזור להיות קבוצה מסודרת ומאורגנת כפי שהיינו ברוב השנה, שנהיה פחות חשופים כמו במשחק האחרון. יש הרבה פרמטרים מקצועיים שעלינו להשתפר, אך לא פחות חשוב מכך שנציג לב ונשמה, שנשתפר בהקרבה ובנתניה. אנחנו חייבים לעשות את זה".

אוהדי בית"ר מפגינים ביום שישי (פרטי)
 

התחושות של השחקנים: "זה לא נעים לקבל בראש בכדורגל, גם הם הולכים עם הראש למטה באופן יחסי, אבל צריך לדעת להיות חזקים בכדורגל ולהתמודד עם מצבים כאלה, להמשיך קדימה, ולנסות לתקן במשחק הבא. אני חושב שהם מבינים את זה טוב ומתכוונים לעשות את זה".

על השבוע הסוער: "אני הרבה שנים בכדורגל, אני מאוד מנוסה ויודע להתמודד עם מצבים טובים יותר ופחות. גם כשהיינו בתקופות טובות מאוד לא יצאתי מגדרי, וגם עכשיו אני לא מאבד את הראש. לא נעים לקבל בראש, לא נעים לקבל ביקורות, חלק מהן מוצדקות, אבל אני מסתכל על כל העונה ומאוד מרוצה. אני מקווה שנדע לשמור על מה שעשינו עד עכשיו ואז הכל בסדר מבחינתי".
 

הרכב משוער: איתמר ניצן; אנטואן קונטה, טל בן חיים, דיוגו ורדסקה, אורי מגבו; עדי תמיר, עלי מוחמד, חנן ממן, לירן רוטמן, עידן ורד; פרדי פלומיין.

 
 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי