זדה: "גם לשחק נגד תשעה צריך לדעת", דראפיץ': "יש לנו חוזה"

ליאור זדה
ליאור זדה | סקציה נס ציונה, רשמי

מאמן סקציה נס ציונה נראה מאושר לאחר ה-0:1: "ככל שאנחנו עוברים אתגרים אנחנו צוברים ניסיון ואני מקווה שזה יוביל לתוצאות טובות". מנגד, מאמן מכבי נתניה נשאל על עתידו שלו ושל עוזרו שי ברדה: "אנחנו במו"מ"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה לא האמינה שהיא בדרך לאיבוד נקודות נוסף. אחרי שביום רביעי היא שמטה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 מול הפועל חדרה, הערב (ראשון) היא לא הצליחה להכניע את דני עמוס ומכבי נתניה, על אף שהאורחת באצטדיון רמת גן נותרה בתשעה שחקנים. למזלה, הכל השתנה רגע לפני שנגמר הזמן.

ליאור זדה, שהצטרף לסקציה רק באמצע פברואר, כשבועיים לפני שהליגה יצאה לפגרת קורונה ארוכה, ביצע חילופים התקפיים וביניהן הכניס גם את מוסא מאזו ודור כוכב, וזה השתלם לו בגדול כאשר בדקה ה-85 הניז'רי בישל לאחרון את שער הניצחון שקבע 0:1 ובזכותו הכתומים שוב צמודים לקריית שמונה עם 25 נקודות כל אחת, כשרק הפרש שערים עדיף לטובת הצפוניים משאיר אותם מעל לקו האדום.

בסיום אמר ליאור זדה כשחיוך גדול על פניו: "זה היה משחק מתיש וארוך. מאוד חששתי לפני המשחק, כי היה לנו שבוע לא קל אחרי יום רביעי וראיתי שיש לשחקנים ירידה ואנרגיות ועייפות. פגשנו קבוצה איכותית והמשחק הזה מאוד עודד אותי, כי גם לשחק נגד תשעה שחקנים צריך לדעת איך. מאוד אהבתי את איך ששיחקנו, אבל הדרך עוד ארוכה".


זדה. פגע בחילופים ורשם ניצחון נוסף (סקציה נס ציונה)


על סיכויי ההישארות
: "אנחנו יודעים שהמאבקים יהיו עד הסוף וככל שאנחנו עוברים אתגרים אנחנו צוברים ניסיון ואני מקווה שזה יוביל לתוצאות טובות. השחקנים מאוד נחושים ורוצים".

מן העבר השני, מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' המשיך להבהיר שהחשיבה היא בעיקר לטווח ארוך: "אנחנו בונים כאן משהו לעונה הבאה. יש לנו הרבה שחקנים צעירים ואנחנו רוצים להבין איך ניראה בעונה הבאה. אנחנו מתעצבנים מכל הפסד, אבל הפעם היינו בתשעה שחקנים וכמעט הצלחנו לשמור על התוצאה. מגיע כל הכבוד לנס ציונה. אנחנו כבר צריכים לחשוב ולהתחיל להתכונן למשחק נגד בני יהודה. אנחנו רוצים להיראות טוב בפלייאוף התחתון, זו המשימה שלנו ואני חושב שגם היום היינו דומיננטיים יותר במחצית הראשונה ולא היינו צריכים להפסיד".


דראפיץ'. "לא היינו צריכים להפסיד" (אודי ציטיאט)

דעתו על הכרטיסים האדומים: "אני אף פעם לא מדבר על שופטים. זה משהו אופייני לנו העונה ואני מקווה שבשנה הבאה אנחנו נהיה עם פחות אדומים".

עתידו במועדון: "אנחנו במו"מ עם הבעלים ואני בטוח שזה ייסגר כמה שיותר מהר. יש לי חוזה במכבי נתניה, אני רוצה להישאר במכבי נתניה ואנחנו במו"מ. אין דיבורים ושום דבר, יש לנו חוזה ואנחנו צריכים לשבת עם ההנהלה ולפתור את העניינים".

על עזיבת פאטוס בצ'יראי: "הוא אחד החלוצים הכי טובים שאימנתי ובמשך שנתיים תרם את חלקו לליגת העל. שמחתי לאמן שחקן כמוהו ואני מאוד עצוב שהוא עזב, אבל ככה זה הכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי