אוהדי הפועל חיפה טוענים שהותקפו, מזרחי: "הפילו אותי, זה פנדל"

גל אראל חוגג
גל אראל חוגג | מאור אלקסלסי

על פי טענות הקהל האדום, למתחם האימונים בו ערכו צפייה משותפת הגיעו אוהדים של מכבי חיפה כשהם מצוידים באלות ובאבנים. הקשר שהוכשל ברחבה בתוספת הזמן טען: "היה מגע". וגם: סילבס מרוצה מה-2:2 בדרבי

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הייתה אחת הקבוצות שמצאו את עצמן במצב מאוד בעייתי במהלך "פגרת הקורונה". השחקנים יצאו לחל"ת, המו"מ על הקיצוץ בשכר ירד לטונים צורמים ואפילו לפסים אישיים וכמובן שגם החזרה לשגרה מלאה לקחה זמן לעומת קבוצות אחרות. אז אמנם אחרי שלושה מחזורים בפלייאוף העליון האדומים מהכרמל ללא ניצחון, אבל לפחות בדרבי הם ניצלו מהפסד וסחטו 2:2 ממכבי חיפה הודות לפנדל בתוספת הזמן.

בסיום המשחק בקבוצה סיפרו כי אוהדים שלהם הותקפו על יד מספר אוהדי מכבי חיפה במתחם האמונים בקריית חיים. כידוע, אוהדי הפועל חיפה בחרו לצפות שם במשחק בשל אי כניסת הקהל ולקראת הסיום הגיעו אוהדי מכבי חיפה למקום במטרה לתקוף כשהם מצוידים באלות ובאבנים, כך כאמור על פי טענות אוהדי הפועל.

ובחזרה למשחק. בסיום אמר המאמן חיים סילבס, שגם קבוצתו הפועל חיפה עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון: "הוכחנו היום אופי במשחק. נקלענו לסיטואציה לא פשוטה ועוד לפני הפנדל הצלחנו ללחוץ אותם. מכבי חיפה הייתה בפתיחה אולי לא מאורגנת והיינו צריכים לנצל את הפציעה של הבלם (חבשי) וליצור משחק שיהיה לנו נוח, אבל הם הצליחו להבקיע ויצרו מומנטום טוב. במחצית השנייה הם היו טובים יותר, אבל בסיטואציה שנוצרה אני מרוצה מהתיקו".


סילבס. מרוצה מהנקודה (מאור אלקסלסי)

על כך שקבוצתו עדיין ללא ניצחון בפלייאוף: "היו לנו המון רגעים לא מספיק טובים, לחץ המשחקים והתקופה גם השפיעו מדקות 65-70, אבל אני שמח שהצלחנו לחזור. לא היינו צריכים לרדת בפיגור המחצית הראשונה ואני מאוד שמח על האופי שהראינו וששימחנו את האוהדים, כי גם לא להפסיד זה בסדר".

מטרות לפלייאוף העליון: "אנחנו רוצים לתת הכל בכל משחק, כי תמיד יש מה להרוויח וכל פעם ששופט ישרוק לפתיחת המשחק הסיטואציה של כולנו תשתנה. יש עוד דרבי בדרך ומשחקים נוספים, יש לנו עוד מה לעשות".

לירן סרדל, שכבש את ה-1:1 עבור הפועל חיפה, נבחר לשחקן המצטיין וסיכם: "זה גול ראשון שלי אחרי שנתיים וחצי וזו תקופה כיפית מאוד. זה אמנם היה משחק בלי קהל, אבל הקהל ראה אותנו מהבית וידענו כמה חשוב לו המשחק הזה. רצינו לעשות את הכל כדי לנצח ואיכשהו יצא שפיגרנו 2:1 בתוספת הזמן, ברוך השם היה פנדל ומנקודת המבט שלי נראה שהיה פנדל – אומרים שזה חצי חצי, אז אני שמח מזה".


סרדל. שער ראשון אחרי יותר משנתיים (מאור אלקסלסי)

הסיטואציה הלא פשוטה בהפועל חיפה: "המצב לא נעים כי בכל משחק שואלים איך נבוא וכמה נבוא, אבל אנחנו מקצוענים ומשתדלים לעשות על המגרש כדי לנצח".

בסיום התראיין גם הקשר אופיר מזרחי, מי שהוכשל ברחבה בתוספת הזמן וטען: "עשיתי תנועה לעומק, קיבלתי כדור וניסיתי להשתלט עליו, הסתובבתי והרגשתי מגע ברגל. הפיל אותי, חד משמעית. הרגשתי מגע של כף היד שלו".

החזרה מפציעה והעונה הלא פשוטה: "זו תקופה שאני עובר כבר קרוב לשנה וחצי-שנתיים, אני מרגיש קצת חוסר מזל, אבל הגעתי למקום טוב, שמעריך אותי ואני מקווה לחזור מהפציעה ולעזור לקבוצה כמה שיותר ולסיים את העונה בטעם כמה שיותר טוב".


אופיר מזרחי. "הפיל אותי, זה פנדל" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי